Beantwoord

Adapter tv-ontvanger kapot

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedendag mijn adapter heeft het begeven vandaag is het mogelijk een nieuwe toegestuurt te krijgen

 

Mvg ihaar

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 11:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ihaar1990, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn als een onderdeel van een apparaat kapot gaat.. Vaak is het hele apparaat dan niet meer te gebruiken, als het om de adapter gaat. Kan ik er vanuit gaan dat het om de tv-ontvanger gaat? Of is het in jouw geval de Experia Box (modem) die hierdoor niet meer werkt? 

In ieder geval, om te kijken of ik de adapter óf het apparaat in zijn geheel moet omruilen, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en serienummer van de tv-ontvanger (indien het daarom gaat). Alles waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je als je jouw profiel hebt aangevuld!

Goedendag heb mijn profiel ingevuld.

Gaat om de televisie ontvanger daar is mijn voeding adapter van kapot kabel breuk…

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ihaar1990, op het adres dat je hebt ingevuld heb ik helaas geen abonnement voor vaste diensten (internet en tv) gevonden. Is het abonnement actief bij KPN op dat adres? Kan je anders het klantnummer toevoegen bij klantnummer (internet/televisie) in je profiel? En het serienummer van de tv-ontvanger?

Reageer