Beantwoord

Adapter van mijn Arris tv ontvanger 2952 is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

  • 14 October 2021
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

Adapter tv ontvanger Arris 2952 is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2021, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hello123 ,

Heeft het haast? Dan zou ik even bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

 

Heeft het geen haast? Dan kan het ook via het forum. 

Vul dan jouw volledige Forum profiel  en geef hier even een seintje als je dat gedaan hebt. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Hello123, is het gelukt om via de klantenservice een nieuwe stroomadapter of tv ontvanger opgestuurd te krijgen?  

Zojuist heb ik zelf geprobeerd om een nieuwe stroomadapter op te laten sturen.
Helaas kunnen ze geen losse adapter opsturen?

Gevraag om dan maar een nieuwe ontvanger op te sturen.
Dit blijkt ook moeilijk te gaan, maar ze gaan het proberen krijg ik als antwoord.
Nu maar weer een paar dagen wachten of dit ook echt zal gebeuren?

welk type ontvanger heb je nu

@Joris038 ?Met uitzondering van de motorola vip1963 en vip1903 zouden ze gewoon een losse adapter moeten kunnen opsturen.

 

 

Arris

dan moeten ze het gewoon kunnen opsturen.Probeer 0800-0402 nog een keer of vul je profiel aan en wacht op een moderator.

dan moeten ze het gewoon kunnen opsturen.Probeer 0800-0402 nog een keer of vul je profiel aan en wacht op een moderator.

Vandaag bericht gehad dat ze idd toch wel een nieuwe kunnen opsturen.
Binnen een aantal dagen zal deze door de brievenbus komen.

fijn!