Adapters Motorola VIP1853

• 27 december 2013
  • 2 reacties
  • 4110 keer bekeken

Dankzij een verhuizing plus overschakeling naar andere aanbieder van een vriend van me, een jaar geleden, heb ik 2 nooit opgehaalde Motorola VIP1853 van hem overgenomen.. Echter dankzij de verhuizing zijn de adapters verloren gegaan.. Is er een manier om die opgestuurd te krijgen, evt na betaling?!
Mvg Michel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo MichelBien, 

Welkom op het forum. Bij KPN Interactieve TV krijg je de tuners in bruikleen. De tuners behoorden bij het abonnement van je vriend. Bij jouw abonnement zouden gewoon tuners moeten zitten. Wanneer dit niet zo is, kun je dit het beste bij ons melden (bij aanvang van je abonnement). Het is niet mogelijk om de tuners te kopen bij KPN. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare.

Klopt, de tuners horen bij zijn abbo, en ik heb ook tuners bij mijn abbo gekregen..
Echter 2 jaar geleden ondertussen alweer heeft hij zijn abbo opgezegd, maar zijn zijn tuners nooit opgehaald..
Nu wil ik deze graag toevoegen aan mijn abbo.. Echter de adapters die de tuners van stroom voorzien worden vermist.. Aangezien de tuners bij KPN vandaan komen, vraag ik dan dus ook aan KPN of deze adapters evt opgestuurd kunnen worden.. Het gaat om 2 stuks..

Reageer