Beantwoord

afl 6 Britse serie A Confession is niet opgenomen

  • 11 July 2020
  • 19 reacties
  • 9446 keer bekeken

Vrijdagavond werd afl 5 van de Britse serie A Confession uitgezonden op NPO2. Ik heb ingesteld dat de hele serie zou worden opgenomen. Toen ik gisteravond afl 5 terugkeek werd deze na 1u10 gekeken te hebben abrupt afgebroken. Ik heb het idee dat NPO afl 5 en 6 achter elkaar heeftĀ uitgezonden, maar vreemd genoeg Is afl 6niet in zijn geheel opgenomen. Vanavond zou de laatste afl uitgezonden worden, echter in de digitale tv gids staat hij niet. Hoe kan het dat de opname abrupt is afgebroken?

icon

Beste antwoord door Tamara1976 11 July 2020, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Ik had hetzelfde probleem, wordt deel 6 alsnog uitgezonden?

Wij hadden precies hetzelfde probleem.Ā  We bakken hier enorm van want we willen graag weten hoe het afloopt.Ā  Zonder berichtgeving de programmering aanpassen lijkt me niet zoals het hoort.Ā 

@troykeĀ en @Eef59: na even gezocht te hebben ben ik er achter gekomen dat je hierĀ https://www.gemistvoornmt.nl/aflevering/1540650-a-confession-aflevering-5-en-6Ā de rest van de aflevering kunt terugkijken.

Dank je wel Tamara1976

Helaas gaat het opnemen van series wel vaker fout. Ik begrijp echt niet dat dit anno 2020 niet op te lossen valt. Overigens staat de uitzending nog drie dagen op NPO Start.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen! Ik ben even op zoek geweest, de laatste aflevering op 10 juli zou inderdaad een dubbele geweest moeten zijn. Waarom hij niet goed opgenomen is zou ik jullie zo snel niet kunnen zeggen.
Op de site van de KRO-NCRVĀ kun je meer over deze laatste aflevering vinden. Je kunt daar ook terecht met vragen/opmerkingen.

Beste Thomas, kan het probleem wellicht ontstaan zijn omdat KPN in mijn regio het tv menu onlangs vernieuwd heeft ?Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Tamara, daar zou geen verband tusssen moeten kunnen zitten!Ā 

Bedankt Tamara1976!

Mijn bozige geklaag bij Kro-Ncrv hielp me al niets. Ze geven alleen aan dat de NPO een ander programma op dat tijdstip had ingelast (en onlogischerwijs t programma n dag eerder uitzond, grr) en dat de aflevering gratis terug te kijken was op NPOstart. Maar daar moet je weer voor betalen(?)

Heel erg bedankt, t was ook zo'n spannende serie!

gratis terug te kijken was op NPOstart. Maar daar moet je weer voor betalen(?)

@Arnhem. Gratis is gratis. Hier ook me moeten wenden tot NPOstart.

Door Srebrenica was de programmering op de zaterdag omgegooit. Helaas was de EPG voor vrijdag, waar afl. 6 aan 5 was geplakt, bij KPN daar niet op aangepast. De laatste 35 minuten (eigenlijk de hele combi-afl. 5/6) zijn nog tot vrijdagavond 17 juli gratis (jawel) te zien via npostart. Waarvan de topicstarter Tamara1976 zelf nota bene de link heeft verstrekt.
https://www.npostart.nl/a-confession/10-07-2020/POW_04335546 (slot afl. 5/6 combi)
Nog tot vrijdag 17 juli 20:30 te starten. 90 minuten.

Ā 

kan het probleem wellicht ontstaan zijn omdat KPN in mijn regio het tv menu onlangs vernieuwd heeft ?Ā 

@Tamara1976. Staat er los van. NPO dingetje. Hier nog de oude software en zelfde probleem. Combinatie afl. 5 en 6 niet volledig opgenomen.

Nou dat is lekker dan, kom er nu pas achter, had vanavond pas tijd om deel 3t/m 6 te kijken, is het opeens afgelopen.Ā 
Ā 

Spoiler alertĀ :sweat_smile:


*Admin: per ongeluk PeterG's bericht gesloopt :(Ā 

Je wordt bedankt, Thomas!! :rage::stuck_out_tongue_winking_eye: (Ā @ThomasĀ  )

Spoiler alert!

De verdachte wordt alsnog veroordeeld voor de moord op Becky. Hij voert zijn eigen verdediging en de jury (Engelse rechtsspraak) vind hem volslagen ongeloofwaardig. De rechter geeft hierop levenslang. Hij komt nooit meer vrij voor beide moorden.

Overige moorden die hij gepleegd zou hebben worden door de rechercheur, die in ere wordt hersteld (!), nooit in combinatie met de verdachte gebracht.

Ā 

Aflevering 6 gemist omdat kpn de uitzendingen heeft gewijzigd.Ā 

Kan m nu alleen nog terug zien op npoplus

Zou het wel zo netjes vinden dat hij gewoon op npo start te zien zou zijn

Ā 

@Wilfriedpeeters

Hij stond gewoon tot een week na uitzending op NPOstart.
Ikzelf ging de serie kijken net iets meer dan 50 uur voordat het eraf was bij NPOstart. Beetje mazzel. Zag dat er iets ā€˜misā€™ was doordat bij de afl. van zaterdag stond dat ie mislukt was. Ben toen snel gaan kijken.

En niet KPN maar de NOS had de programmaā€™s op een laat moment omgegooid ivm Srebrenica. Te laat om nog de EPG op tijd te wijzigen.

Wil je alsnog weten hoe het afloopt: lees de spoiler hier.

Overigens heb je uiteindelijk maar ongeveer het laatste kwartier gemist. Dat is inclusief de aftiteling (die duurde ook nog ruim 6 minuten).

Ik wilde gisteravond het slot zien maar aflevering 5 en 6 achter elkaar uitgezonden en einde staat er niet op. Misschien alleen laatste kwartier gemist maar wel de ontknoping. Hoe moeilijk kan het zijn voor KPN om in dit geval (fout in EPG) als service naar klant dit gewoon langer op NPO start te laten staanā€¦..

De link naar terugzien werkt niet meer.

ik heb gewoon mijn abonnement voor interactieve tv betaald. Met alle uitgezonden afleveringen van npo2

als dit een actie is voor het promoten van een duurder abonnement riekt dit naar oplichting.

iets aanbieden en niet leveren.

geef dan tenminste van te voren aan dat deze serie alleen beschikbaar is voor de duurdere abonnementen , dan kan ik me de 5 eerder bekeken afleveringen besparen.

MHordijk. Als je dit topic eventjes doorleest weet je dat je onzin uitkraamt. Dat je (nu) ook moet betalen voor terugkijken ligt niet aan KPN maar aan NPOplus.

Het kwam door een last minute programmawijziging. Daardoor was de gids, en dus de opname, niet tijdig aangepast.

Dit stond een paar maanden geleden op t forum.

Vrijdagavond werd afl 5 van de Britse serie A Confession uitgezonden op NPO2. Ik heb ingesteld dat de hele serie zou worden opgenomen. Toen ik gisteravond afl 5 terugkeek werd deze na 1u10 gekeken te hebben abrupt afgebroken. Ik heb het idee dat NPO afl 5 en 6 achter elkaar heeftĀ uitgezonden, maar vreemd genoeg Is afl 6niet in zijn geheel opgenomen. Vanavond zou de laatste afl uitgezonden worden, echter in de digitale tv gids staat hij niet. Hoe kan het dat de opname abrupt is afgebroken?

Ik kijk de serie nu pas terug en loop tegen dit probleem op maar nu werkt de link uit het antwoord niet meer. Hoe kan ik de aflevering toch nog afkijken?

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoe kan ik de aflevering toch nog afkijken?

@Jacky 55,
Hij staat nog in NPOplus. Maar daar moet je je wel minimaal Ć©Ć©n maand op abonneren (ā‚¬). En je kijkt via een app op je phone, tablet. Of via de website.

https://www.npostart.nl/a-confession/POW_04335518

Je hebt overigens ongeveer een kwartier gemist door het omgooien van de programmering.

Hier hoe het afliep:

De verdachte wordt alsnog veroordeeld voor de moord op Becky. Hij voert zijn eigen verdediging en de jury (Engelse rechtsspraak) vind hem volslagen ongeloofwaardig. De rechter geeft hierop levenslang. Hij komt nooit meer vrij voor beide moorden.

Overige moorden die hij gepleegd zou hebben worden door de rechercheur, die in ere wordt hersteld (!), nooit in combinatie met de verdachte gebracht.

Ā