Beantwoord

Afl. Helemaal het Einde ontbreekt

• 16 juli 2018
  • 9 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +31
Waar is aflevering 2.28 HD? Er staat alleen de SD versie van die. (Videoland aanbod)
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 juli 2018, 10:27

Ik zie hier dat de aflevering inmiddels ook in HD aanwezig is 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb je een screenshot voor me? Men wil graag altijd wel dat we 'bewijs' meesturen als we melding maken van dergelijke dingen 🙂
Reputatie 7
Badge +31
bij deze

Zoals je ziet gaat ie gelijk van 2.28 sd naar 2.29 sd. Daar hoort 2.28 HD nog tussen.
Enne: 2.29 HD staat op de volgende pagina. Dié is er dus wel maar ontbreekt derhalve op de foto.
Reputatie 7
Badge +28
Top, dank je. Ik heb het doorgezet 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie hier dat de aflevering inmiddels ook in HD aanwezig is 🙂
Reputatie 7
Badge +31
Sorry, vergeten te melden. Had de HD versie namelijk gewoon via RTL 4 gekeken. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem, ik was een weekje afwezig, anders had ik het je al wel eerder gevraagd 😃
Reputatie 7
Wanneer worden eindelijk ook in "On demand" de SD en HD uitzendingen samengevoegd zodat je gewoon altijd naar de best mogelijke kwaliteit kijkt?
Reputatie 7
Badge +28
Heb ik (nog) niets over gehoord. Maar ik verwacht, als we dat gaan doen, sowieso niet voordat de HD-op-1 uitrol klaar is. Ik vraag het na.
Reputatie 7
Heb ik (nog) niets over gehoord. Maar ik verwacht, als we dat gaan doen, sowieso niet voordat de HD-op-1 uitrol klaar is. Ik vraag het na.Vraag dan direct even wanneer HD-"Glas"-op-1 uitgerold zal gaan worden. 😎

Reageer