Afmelden Plus pakket niet mogelijk

De aanbieding met 3 maanden gratis plus pakket is afgelopen en omdat ik er te weinig gebruik van maak wil ik stoppen met dit pakket. Dit zou eenvoudig moeten zijn, maar helaas:

• afmelden via het menu op de TV lukt niet: het plus pakket staat niet in de lijst met pakketten! (alle andere pakketten overigens wel: is de lijst te lang geworden nu het HBO pakket erbij is gekomen?)
  • afmelden via Mijn KPN lukt ook niet: als ik het plus pakket uitvink in het scherm en op 'bestellen' klik (de enige button op het scherm...), komt er een vervolgscherm met de vraag of ik de monteur wil e.d. Kortom: dit lijkt op een echt bestelscherm en dat is niet de bedoeling. Gezien mijn vorige ervaring (zie andere post) ga ik niet het risico nemen dat dit mis gaat...
Heeft iemand een andere oplossing dan bellen met klantenservice? ;)

Gr

Rob

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hallo lotje25,

Natuurlijk wil ik dat voor je doen, geen probleem! Zou je daarvoor wel in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik wil het hbo pakket afmelden via de tv maar krijg keer op keer de foutmelding dat er storingis.
Kunt u dit pakket voor mij afmelden?
Reputatie 5
Badge +7
Beste robj37,

Vreemd dat het afmelden van het Pluspakket niet werkt. Als u uw postcode en huisnummer in een privébericht wilt sturen? Dan zorg ik ervoor dat het alsnog in orde komt.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer