Beantwoord

Afstandbediening defect

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Goedenavond, er werken op onze afstandbediening een aantal knopjes niet meer.
Waaronder de aan knop en om vooruit te zappen naar een ander kanaal. Ook doen er een paar cijfer knoppen het niet meer.

Ik heb de afstandbediening ook opnieuw gekoppeld met de tv, maar tervergeefs.
Dus mijn vraag is dan ook, is dat op te lossen of moet ik een nieuwe afstand bediening? En als ik een nieuwe afstand bediening moet waar kan ik die aanvragen?

Met vriendelijke groet,
joshua
icon

Beste antwoord door RBxx 25 March 2019, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Joshua123, er is een centraal (sticky) topic Afstandsbediening instellen/kapot met aanwijzingen wat je kan doen/proberen.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het daar onder in de comments weten! We helpen je graag :)

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Joshua123 Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Hij komt met de post naar je toe!

We hebben -zoals @RBxx al aangeeft- een centraal topic voor deze vragen; dat komt de overzichtelijkheid ten goede. Om het overzichtelijk te houden heb ik dit topic dan ook op slot gezet. 🙂