Beantwoord

Afstandbediening defect

  • 5 July 2019
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

De afstandbediening werkt niet meer naar behoren. Druk ik op 'kanaal 3' springt de zender naar 'kanaal 7', wil ik naar 'kanaal 5' springt 'ie naar 'kanaal 1'. Heb van alles geprobeerd voor verbetering, maar helaas.

Tips!? Of heb ik een nieuwe nodig?

Mvg.

Richard van den Bosch
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 July 2019, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag Richard van den Bosch. U kunt toch ook bellen kpn 0800 0402 gratis dan komt het zeker goed met de afstand bediening 😉👍
Reputatie 1
Bedankt voor uw antwoord.

Toch zou ik graag willen weten of de moderator mij kan helpen.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Richiebosch1, natuurlijk kan dat 🙂 Als je jouw forumprofiel aanvult met je postcode, huisnummer en klantnummer(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) en een reactie plaatst in dit topic als je dat gedaan hebt, sturen wij dit weekend nog een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Ik verwijs je naar dit andere topic, omdat dit het verzameltopic is en we dit soort dingen sneller oppakken in zo'n soort topic 🙂 Mocht je er verder nog vragen over hebben, kun je die ook stellen in het betreffende topic :)