Vraag

afstandbediening defect.

  • 12 November 2019
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Heb inmiddels al jaren interactieve tv. en heb nog de oude tv ontvangers (3 stuks) Motorola VIP1853

Hier konden we geen netflix mee instellen… Inmiddels heb ik 3 nieuwe kastjes besteld, die a.s. woe geruild worden..

Ik kan nergens vinden of hier ook afstandbedieningen bij zijn??  Ook deze haperen (niet alle knoppen werken goed)  kunnen hier ook 3 nieuwe voor bijgeleverd worden? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @bjen, welkom. Je krijgt geen nieuwe afstandsbedieningen bij de omruil van de tv-ontvangers. Ik heb niet de mogelijkheid om alsnog 3 afstandsbedieningen toe te voegen aan de logistieke order. Welke knoppen werken niet goed?

Vooral de bovenste knoppen niet.  om de tv ontvanger  + tv aan/uit te zetten.

ook de andere bovenste knoppen haperen..

Ze zijn al enige jaren oud…   maar vooral bij 1 van de afst.bed. hebben we dit probleem.

en bij een andere afst bed. valt het klepje van de batterij er telkens uit..(is nu opgelost met plakband).

Ze zouden mijn inziens wel een keer vervangen kunnen worden?!

Ik kwam er nu achter (omdat ik in wilde loggen bij een netflix accound) dat we al erg oude kastjes (tv ontvangers) hebben?  Vind het vreemd dat niet al eerder geattendeerd is om deze te vervangen.  Dat zou tenminste een mooie service zijn?

Reputatie 7
Badge +25

We vervangen met alle liefde een defecte AB, of tv-ontvanger, maar dat doen we inderdaad niet pro-actief. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik die defecte AB vervangen, en ik kan ook een los klepje opsturen zodat je geen plakband hoeft te gebruiken.

Dank voor het antwoord.

Mijn profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +25

Dank voor het antwoord.

Mijn profiel is aangevuld.

Zijn onderweg!