Beantwoord

Afstandbediening defect

  • 9 January 2020
  • 11 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb sinds pas een abboment bij kpn   2 dagen deed de afstandbediening het maar nu brand er helemaal geen lichtje ik heb nieuwe batterijen  geprobeert maar zonder resultaat  iemand een idee of is die defect 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 January 2020, 18:30

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Jesper29

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

 

Dank je voor je reactie mijn tv is wel gekoppelt ik heb ook gewoon tv alleen de afstandbediening doet het niet   en ken niet op een andere zender zetten ivb de afstandbediening  en ik wou net een nieuwe aanvragen via je link maar kreeg een meldig  er is een fout opgetreden 

 

D

Reputatie 7
Badge +28

@Jesper29 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien

Ja er staat kpn id gekoppelt thuis  

Reputatie 7
Badge +22

Ja er staat kpn id gekoppelt thuis  

Dan zal die link moeten werken:

nieuwe afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +28

Als het nog steeds niet werkt?; vul dan jouw volledige forumprofiel.

Reputatie 7
Badge +9

Goede morgen BIJ ONS kan je gewoon  een afstand afstand bediening aan vragen via de website van KPN 👍

Reputatie 7
Badge +28

Als het nog steeds niet werkt?; vul dan jouw volledige forumprofiel.

Of bel even naar 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jesper29. Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? ik zal voor jou uitzoeken of ik de mogelijkheid hebt om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jesper29. Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? ik zal voor jou uitzoeken of ik de mogelijkheid hebt om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gekregen. Als ik nog iets voor jou kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer