afstandbediening defect geraakt.

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Badge
Mijn afstandsbediening werkt niet naar behoren. Sommige knopjes reageren niet. Dit is al vanaf het begin alleen lijkt het steeds erger te worden. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Groetjes Bram

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Bramdejong84 :

Gaat het om een Digitenne-ontvanger of interactieve TV?

Een moderator wil dan graag jou helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Badge
Beste, het gaat om een interactieve tv ontvanger afstandsbediening.
Ik heb er alles in gezet, volgens mij.

Vriendelijke groet,

Peter Joosten
Reputatie 7
Badge +20
Mijn afstandsbediening werkt niet naar behoren. Sommige knopjes reageren niet. Dit is al vanaf het begin alleen lijkt het steeds erger te worden. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Groetjes Bram

Dag @Bramdejong84 Er is een nieuwe voor je onderweg!

Ik heb er alles in gezet, volgens mij.

Vriendelijke groet,

Peter Joosten

@pejo En ook voor jou heb ik een nieuwe aangevraagd

Verder. Omdat afstandsbedieningen regelmatig defect gaan hebben we een algemeen topic in het leven geroepen waarin je een dergelijk verzoek kunt doen. Dat houdt het voor ons overzichtelijk. Losse vragen verplaatsen we altijd naar dit topic. Omdat er hier al twee vragen in werden gesteld en @Noordzee al razendsnel uitleg gaf heb ik dat hier maar niet gedaan. Anders is dat weer onduidelijk. Ik heb wel dit topic op slot gezet, om het overzicht te bewaren! 🙂