Beantwoord

Afstandbediening Interactieve TV

• 27 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 315 keer bekeken

Afstandsbediening interactieve Tv is defect,
Vervangen van batterijen heft niet geholpen.
Graag zou ik een nieuwe ontvangen
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 27 oktober 2017, 13:47

Hoi @Versijt67
1. Ga naar deze pagina
2. Let niet op de prijs, en leg hem in het winkelmandje
3. Vul bij afrekenen kortingscode : AB2017 in, de prijs veranderd nu van €20,00 naar €0,00
4. Vul de gevraagde gegevens in en je hebt binnen 2 werkdagen een gloednieuwe op de deurmat.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Versijt67
1. Ga naar deze pagina
2. Let niet op de prijs, en leg hem in het winkelmandje
3. Vul bij afrekenen kortingscode : AB2017 in, de prijs veranderd nu van €20,00 naar €0,00
4. Vul de gevraagde gegevens in en je hebt binnen 2 werkdagen een gloednieuwe op de deurmat.
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Versijt67, welkom op het Forum! Een beter antwoord dan dat van Chris had je niet kunnen krijgen, @Chris bedankt 😉 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi!
Sinds gister diet de afstandbediening van de tv beneden het niet meer. Zag op het forum hoe je makkelijk een nieuwe kunt bestellen met de code. Dat is mij gelukt. Nu heb ik ook een tv boven en die afstandbedieng heeft ook kuren met de knop om de tv uit te zetten. Ik kon maar 1 afstandbediening gratis bestellen via de website maat is er een mogelijkheid dat ik er nog eentje voor boven ook opgestuurd kan krijgen en hoe werkt dat dan?
Hallo

Jammer dat de kortingscode ab2017 niet meer werkt anders had ik zelf een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen

Hallo KPN,

Mijn afstandsbediening is defect. Bij het indrukken van elke toets, licht ook het ledje niet op.

Hoe kan ik een vervangende afstandsbeding aanvragen?

Ook na het plaatsen van nieuwe batterijen, geen reactie.

Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi!
Sinds gister diet de afstandbediening van de tv beneden het niet meer. Zag op het forum hoe je makkelijk een nieuwe kunt bestellen met de code. Dat is mij gelukt. Nu heb ik ook een tv boven en die afstandbedieng heeft ook kuren met de knop om de tv uit te zetten. Ik kon maar 1 afstandbediening gratis bestellen via de website maat is er een mogelijkheid dat ik er nog eentje voor boven ook opgestuurd kan krijgen en hoe werkt dat dan?

Hallo

Jammer dat de kortingscode ab2017 niet meer werkt anders had ik zelf een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen

Hallo KPN,

Mijn afstandsbediening is defect. Bij het indrukken van elke toets, licht ook het ledje niet op.

Hoe kan ik een vervangende afstandsbeding aanvragen?

Bij voorbaat dank.

Hallo @NathalievanRiesen, @Stanley Goodspeed, @TeunisH Welkom op ons Forum voor als jullie nieuw zijn. Een afstandsbediening kan altijd hier opnieuw gekoppeld worden, werkt dit niet en nieuwe batterijen ook niet dan krijgen jullie een nieuwe van mij. 

@Stanley Goodspeed, Jou reactie gaat neem ik aan om de moeite die het koste om langs de winkel te gaan en een swap uit te voeren, klopt dit? ik zie namelijk dat jij vorige maand een afstandbediening(AB) swap hebt gedaan in de winkel. De AB werkt denk ik wel?

@NathalievanRiesen Kan jij je profiel invullen met postcode en huisnummer, stuur ik eentje op. Laat het maar weten als het gelukt is. 

@TeunisH , Jij hebt een sms en e-mail ontvangen en ziet de AB snel op de deurmat verschijnen. Ik kan je tv-ontvanger ook vervangen omdat je een ouder type hebt. Deze werkt met de toegezonden AB. Als ik deze voor je ga vervangen wordt het een omruilafspraak via een PostNL punt bij jou in de buurt. Laat je het weten als je hier behoefte aan hebt? Als je Netflix kijkt op je tv, onze nieuwe ontvangers hebben de Netflix App in het menu

Top dat jullie in één topic hebben gereageerd, heb ik drie vliegen in een klap gevangen! ]

Fijne avond

Dankjewel Lisa voor de snellen reactie,

Nee hoor, deze ontvanger werkt nog steeds prima en voldoet volledig aan onze eisen.

Mocht het technisch noodzakelijk deze ontvanger te vervangen dan hoor/lees ik dat graag.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen (nog) @TeunisH,

Gezien het een ouder type is en ik bang ben dat hij aan het eind van zijn latijn is i.v.m. het binnen halen van updates etc. Lijk het mij toch verstandig hem alvast om te wisselen. 
We spreken elkaar nu toch dus waarom ook niet. 
Zoals je gemerkt hebt, heb je een e-mail en sms ontvangen over de omruilafspraak. Ik heb willekeurig een PostNL punt bij jou in de buurt gekozen.
De ontvanger ligt er trouwens morgen al vanaf 14.30 uur. Niet getreurd hij blijft 14 dagen liggen. Mocht je hem niet kunnen ophalen wordt hij naar ons terug gestuurd.
Het is de bedoeling dat de oude en nieuwe tv-ontvanger met elkaar worden omgeruild. Neem alleen de ontvanger en adapter mee. Je mag de AB dus houden.

Neem even legitimatie mee. 

Als je thuiskomt, is het plug-and-play.

1. adapter in het stopcontact
  2. netwerkkabel vanaf Experiabox in de ontvanger
  3. Vul abonnementsnummer en pincode in (ooit ontvangen op de mail)
  4. Klaar voor gebruik!

Mocht je je abonnementsnummer en pincode kwijt zijn, geef dan een gil, dan stuur ik een mail met de gegevens. 

Fijne dag nog!

Reputatie 7
Badge +10

@TeunisH Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost!

Hallo Lisa, dankjewel voor de goede service.

De ontvanger is inmiddels omgeruild en werkt prima, alleen een andere afstandsbediening heb ik nog niet mogen ontvangen.

Reputatie 7
Badge +10

@TeunisH Fijn dat de ontvanger bevalt. Ik zal een nieuwe afstandsbediening toesturen. Die wordt niet standaard bijgeleverd bij de ontvanger. Dit had ik wel even mogen melden, oeps. 

We gooien hem waarschijnlijk morgen (al) door de brievenbus. 

Helemaal top. dankjewel.

Geeft niets hoor, het komt toch allemaal wel goed.

Ik zal de brievenbus in de gaten houden.

Dank voor de snelle reactie.

Groet

Ton

Reageer