Beantwoord

Afstandbediening kapot

  • 15 February 2019
  • 10 reacties
  • 222 keer bekeken

Van de een op de andere dag werkt mijn KPN interactieve tv afstandbediening niet meer. Geeft zeer vaak het cijfer 7 in beeld. Is dit een bekend probleem of moet ik een nieuwe bestellen
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 February 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Marthijn10, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat de afstandsbediening het opeens niet meer doet! Is het misschien een lievelingsgetal? 😉 Het is niet een op zichzelf staand probleem, maar het komt wel eens vaker voor. Een optie is om te kijken of het opnieuw koppelen van de afstandsbediening de oplossing is. Verder vragen we altijd even of de batterijen al vernieuwd zijn.

Werken deze opties niet, kan ik een nieuwe voor je aanvragen (kosteloos). Wil je, als bovenstaande opties dus niet hebben geholpen, jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik bij een volgende reactie direct de nieuwe afstandsbediening voor je aanvragen!
Reputatie 7
Badge +21
@Marthijn10, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem opgelost is? Zo niet, dan weet je me te vinden!
Goedenavond. Hier heeft de afstandbediening het ook helaas begeven. Al het bovenstaande al geprobeerd, maar hij is overleden. Is er de mogelijkheid voor mij dat er een nieuwe wordt aangevraagd? Alle gegevens zijn ingevuld op het forum profiel
Hallo,

Onze afstandbediening is kapot. Ik heb geprobeerd de afstandbediening nogmaals te koppelen maar dit werkt niet. Ook nieuwe batterijen helpt niet. Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen? Ik hoor het graag.
Hallo,

onze afstandsbediening heeft het helaas ook begeven. Heel irritant zul je begrijpen. Kunnen jullie voor mij een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

alvast bedankt.

Groet,
stefan
Hoi,

Mijn afstandsbediening heeft het begeven.
Zouden jullie mij een nieuwe kunnen opsturen?

mvg,
Nur
Beste KPN,
van het een op andere moment doet de OK knop en de knoppen naar links en rechts het niet meer op de afstandsbediening. Is dit een bekend probleem en kan dit verholpen worden of is hierbij een nieuwe afstandsbediening noodzakelijk?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!
Met Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +21
@reneschuurmans, ik kan je hierbij helpen maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

@Nurus en @LinWe, fijn dat jullie je gegevens al hadden ingevuld. Ik heb een nieuwe aangevraagd!

@Afstandsbediening kapot en @sgmjanssen, ik zie dat jullie ook gereageerd hebben in het verzameltopic en hierin geholpen zijn! 😉
@Susan_ Ik heb mijn profiel aangevuld. Hopelijk kunt u me nu verder helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@reneschuurmans, top. Er is een nieuwe aangevraagd! Deze ontvang je uiterlijk donderdag in de brievenbus 😉