Beantwoord

afstandbediening koppelen

  • 27 July 2019
  • 13 reacties
  • 4544 keer bekeken

Wij hebben vandaag een 2e LG televisie aangeschaft. En omdat wij er dus al 1 hadden, wisten we dat de televisie gekoppeld kon worden met de afstandsbediening. Omdat we dat dus al hadden.
Nu, met het installeren van de nieuwe televisie, blijkt het dus niet te kunnen, maar dat is vreemd, omdat we al jaren onze 1e LG hebben, waar we gewoon de afstandsbediening mee gebruiken.
icon

Beste antwoord door Tycha 27 July 2019, 22:13

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@DSMS

Wil je iets weten over het instellen van de afstandsbediening en het bedienen van de tv-ontvanger en/of de televisie, lees dan hieronder verder.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-64394
Er word gemeld dat er geen code voor LG is. Maar dat is vreemd, omdat we dus al een LG televisie in gebruik hebben
Reputatie 7
Badge +11
@DSMS

Zou je een aantal van deze codes willen testen? 633? 630? 638? 502? 486? Mochten die niet werken dan werken deze ook nog één van deze codes testen: 9164, 602, 9163, 641, 629, 463, 481, 642, 637, 9160, 9166, 483, 833, 9209, 678, 424.
Haha, even zoeken op 't forum doet wonderen hè, @Tycha ?

Want de tool doet het hier ook niet met het merk LG.
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm
Reputatie 7
Badge +11
Gewoon in het afstandsbediening topic @PeterG
Hier t bericht https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-64394/index142.html
Het vinden van hoe we het moeten doen, was het probleem niet. Dat hadden we gewoon op de website van KPN gevonden. Het gaat erom dat er voor LG geen code is, terwijl we er al wel jaren gebruik van maken.
Reputatie 7
Badge +11
Misschien de twee cijfer code?

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @DSMS! En bedankt voor het melden 🙂 Er lijkt op de site iets verkeerd te gaan, ik heb dit doorgegeven aan de websitebouwers. Ik ga ervan uit dat dit aankomende week wordt rechtgezet. Is het inmiddels gelukt met de codes hierboven, of met de 2 cijferige codes? De 2 cijferige codes voer je in door de menuknop ingedrukt te houden tot het rode lampje twee keer knippert.
We zijn op het moment niet thuis, dus nog niet geprobeerd. Gaan we vanavond doen. Ik laat het weten
2-cijferige snelcodes, bv die voor LG

Zet tv aan
Houdt menu ca 5 sec ingedrukt totdat ledje knippert
Voer code in
Houdt de TV (standby) knop ingedrukt totdat je tv uitgaat.

Wordt niet alles (tv aan/uit; volume; ingangskeuze) goed ondersteund dan procedure nogmaals.
Misschien de twee cijfer code?


heel erg bedankt, het werkt nu met code 13.
Welkom @DSMS! En bedankt voor het melden 🙂 Er lijkt op de site iets verkeerd te gaan, ik heb dit doorgegeven aan de websitebouwers. Ik ga ervan uit dat dit aankomende week wordt rechtgezet. Is het inmiddels gelukt met de codes hierboven, of met de 2 cijferige codes? De 2 cijferige codes voer je in door de menuknop ingedrukt te houden tot het rode lampje twee keer knippert.
Het is nu gelukkig gelukt met code 13.
Reputatie 7
Badge +11
Fijn en graag gedaan 👍

Reageer