Beantwoord

afstandbediening koppelen aan tv merk OK.

  • 2 October 2021
  • 5 reacties
  • 1181 keer bekeken

Ik heb een nieuwe ok. televisie gekocht, en ik wilde de afstandbediening aan de televisie koppelen maar het werkte niet. Ik heb alle codes + snelcode geprobeerd maar het werkte niet want het specifieke model staat niet in het lijstje. Ik heb ook de instellingen van de televisie zelf gecontroleerd en die waren goed ingesteld. Nou hoef ik geen antwoord van 'ok. is een slecht merk' en 'goedkoop is duurkoop' want dat snap ik. Maar wie bepaalt er bij KPN welke televisiemodellen worden toegevoegd? En zou mijn model (ODL 43840F-TAB) toegevoegd kunnen worden? En is er verder nog iets dat ik kan doen?

Bij voorbaat dank voor jouw antwoord.

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 October 2021, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Diana Brunnekreef ,

Ik neem aan dat je deze codes hebt gevonden en geprobeerd : 

001 - 328 -  366 - 402- 508 en ook 646. 

 

Probeer ook eens de codes van Vestel : 

005 - 396- 704

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Diana Brunnekreef. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw KPN afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie. Is het inmiddels gelukt met de codes van @Noordzee?

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niet meer van je gehoor @Diana Brunnekreef dus ik ga er vanuit dat het is gelukt. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Nee het is nog niet gelukt. Het gaat trouwens om dit type afstandbediening, versie D3. Ik had me er al een beetje bij neergelegd dat ik 2 afstandbedieningen moet gebruiken. Maar is er nog iets wat ik kan doen?

 

Onderstaande werkt niet met alle modellen van OK. .

Houdt de STOP knop ca. 5 seconden ingedrukt totdat het rode lampje 2 x knippert.

Voer de (eerste) code in. **

Het rode lampje knipper 2 x en klaar.

Probeer de functies voor je tv: volume/mute, aan/uit

Werken ze dan ben je klaar; anders procedure met volgende code. Werkt geen v.d. codes dan wordt jouw model helaas niet ondersteund door deze afstandsbediening. Je kunt evt. het nieuwe type aanvragen of voorlopig met 2 ab's aan de gang.

** Codes OK. voor de D3 (bron)

716, 463, 675, 658, 9128