Beantwoord

Afstandbediening loopt vast

• 8 juni 2018
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Mijn kpn-afstandbediening reageert op alle knoppen alsof ik 7 intoets. Ook de volumeknop, e.d.
Ik heb al gereset, software verwijderd, batterijen vervangen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Gerrie74 10 juni 2018, 22:56

Ja.
Ik wacht even tot de afstandsbediening binnen is.
Grappig dat daar een medewerker zit die niet weet dat de post niet wordt bezorgd op zondag. ? Maar gelukkig geeft hij aan dat ie niet zoveel weet.
Bedankt,
Gerrie74
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Gerrie74, wat vervelend dat de afstandsbediening niet goed werkt, je zal eventueel een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen, daarna in het winkelwagentje de kortingscode AB2017 intoetsen. Dan is het niet € 20,- maar € 0,-
Dank je wel.
De code geeft echter geen korting. Ik moet nog steeds € 20,00 afrekenen.
Heb je nog een andere code?
Gerrie
Reputatie 7
Badge +18
Dank je wel.
De code geeft echter geen korting. Ik moet nog steeds € 20,00 afrekenen.
Heb je nog een andere code?
Gerrie
Dat is vreemd, je kunt dan het beste even bellen met 0800 - 0402, dan sturen die jou een nieuwe afstandsbediening toe.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerrie, welkom op het forum! Jammer te lezen dat de code bij jou niet werkt. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Anders help ik je hierbij 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Gerrie74, heb je je probleem kunnen verhelpen via een ander manier? Eventueel contact opgenomen met de klantenservice?
Ja.
Ik wacht even tot de afstandsbediening binnen is.
Grappig dat daar een medewerker zit die niet weet dat de post niet wordt bezorgd op zondag. ? Maar gelukkig geeft hij aan dat ie niet zoveel weet.
Bedankt,
Gerrie74
Reputatie 7
Badge +28
Is wel een verfrissende eerlijkheid dan 😃 Maar ik zou toch verwachten dat hij wel weet van de post en zondag. Nou ja, het is in ieder geval geregeld. Ik ga ervan uit dat het met de nieuwe weer allemaal werkt zoals het hoort.

Reageer