Beantwoord

Afstandbediening meegewassen

  • 20 March 2019
  • 8 reacties
  • 549 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
de iTV Afstandbediening is per ongeluk op 60 graden gewassen. Wel schoon maar weigert nu dienst, ondanks langdurig drogen zonder batterijen. Wat kan ik doen om een nieuwe AB te ontvangen? Ik zal voortaan beter opletten...
icon

Beste antwoord door Nadia 21 March 2019, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge
Hallo Bea,

Ja daar kan de meeste elektronica niet echt goed tegen.
Maar het wordt er wel mooi schoon van en hij ruikt vast en zeker weer heerlijk fris 🤣

Maar die afstandbediening kun je o.a. gewoon bestellen.
En wel op de volgende (onderdelen) internet pagina van de KPN.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pos=354

Succes.
Reputatie 1
Badge
Hallo Bea,

Ja daar kan de meeste elektronica niet echt goed tegen.
Maar het wordt er wel mooi schoon van en hij ruikt vast en zeker weer heerlijk fris 🤣

Maar die afstandbediening kun je o.a. gewoon bestellen.
En wel op de volgende (onderdelen) internet pagina van de KPN.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pos=354

Succes.
Reputatie 1
Badge
ga ik dien, dank voor de link!
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Bea1919
Als je even wacht dan kan webcare je vast wel een kosteloos toesturen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 1
Badge
O, dank voor de tip. Zou leuke actie zijn van webcare 😀. Ik wacht nog even af.
Reputatie 7
Hah @Bea1919! Welkom terug op het KPN forum. Ik heb je een aantal maanden geleden nog een nieuwe afstandsbediening gestuurd 😉 Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de ....... Ongelukje kan gebeuren, er komt een nieuwe AB gratis je kant op. Je hebt daarvan net een SMS'je ontvangen als bevestiging.

@RR-Online bedankt voor de link! Leuk dat je hier een reactie hebt geplaatst, je mag andere gebruikers met soortgelijke vragen ook doorverwijzen naar dit centrale topic: Interactieve TV afstandsbedining instellen / defect.
Reputatie 1
Badge
Ja, klopt. Ik durfde al niet om een nieuwe te vragen... Daarom geweldig bedankt voor de service! Intussen de nieuwe ontvangen!
Reputatie 7
Geen probleem, @Bea1919 🙂