Beantwoord

Afstandbediening stuk

  • 14 september 2020
  • 13 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb alle stappen doorlopen maar de afstandbediening reageert niet langer. Kan ik een nieuwe bestellen / aanvragen? Mvg, John

icon

Beste antwoord door Ron 17 september 2020, 07:52

Dank je wel voor het aanvullen van de gegevens. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan, maar ook ik krijg een foutmelding als ik een afstandsbediening naar je wil sturen. Om dit op te kunnen lossen heb ik mijn collega's van de technische dienst ingeschakeld. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hallo @JohnV82 ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Beste Noordzee, helaas lukt het inloggen voor nieuwe afstandbediening aanvragen niet (met laatste chrome). Inloggen werkt verder wel maar aanvraag van nieuwe afstandbediening vraagt om nogmaals in te loggen waarna er een fout melding staat. Dit heb ik op zowel mobiel als laptop. Mvg, John 

Reputatie 7
Badge +23

Ok, dat ziet dan niet mee. Dan wordt het nu wachten op een moderator. Welk type ontvanger heb je nu in gebruik? 
 

Nee helaas, het gaat om een Arris VIP2952 V2 met D3 afstandsbediening.

Inmiddels bijna alle browsers getest maar ontvang nog steeds de melding: 

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens

Is het mogelijk dat iemand de afstandbediening via deze weg opstuurd?

Reputatie 7
Badge +23

Ja, dat is mogelijk. Een moderator stuurt jou er eentje op. Dit kan enkele dagen duren.

 

Heb je haast? Bel dan met 0800-0402. Dan wordt je daar meteen geholpen. 

  

Graag :grin:  Alvast bedankt en fijne avond!

Reputatie 5
Badge +7

Hi @JohnV82, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Om lekker ontspannen tv te kunnen kijken is een goed werkende afstandsbediening wel noodzakelijk. Het is dan ook erg vervelend dat die van jou niet meer werkt. Ik wil je hier graag bij helpen en ben direct op onderzoek uitgegaan, maar ik zie dat het klantnummer uit jouw profiel op een ander adres geregistreerd staat en op het adres kan ik geen actief KPN abonnement vinden. Zou je de gegevens uit jouw profiel kunnen controleren en eventueel kunnen aanpassen? Als je dit hebt gedaan, zou je dan hieronder een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Beste Ron, bedankt. Gegevens zijn aangepast. Fijne dag!

Reputatie 5
Badge +7

Dank je wel voor het aanvullen van de gegevens. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan, maar ook ik krijg een foutmelding als ik een afstandsbediening naar je wil sturen. Om dit op te kunnen lossen heb ik mijn collega's van de technische dienst ingeschakeld. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je!

Heel fijn maar kan een moderator een afstandbediening toesturen of moet ik het noodnummer bellen? Het is nu praktisch onmogelijk om tv te kijken.  Mvg John

Reputatie 7
Badge +23

Moderator @Ron komt hier nog op terug.

 

Reageer