Beantwoord

Afstandbediening stuk

  • 14 September 2020
  • 17 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb alle stappen doorlopen maar de afstandbediening reageert niet langer. Kan ik een nieuwe bestellen / aanvragen? Mvg, John

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 23 September 2020, 13:01

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JohnV82 ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Reputatie 1

Beste Noordzee, helaas lukt het inloggen voor nieuwe afstandbediening aanvragen niet (met laatste chrome). Inloggen werkt verder wel maar aanvraag van nieuwe afstandbediening vraagt om nogmaals in te loggen waarna er een fout melding staat. Dit heb ik op zowel mobiel als laptop. Mvg, John 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dat ziet dan niet mee. Dan wordt het nu wachten op een moderator. Welk type ontvanger heb je nu in gebruik? 
 

Reputatie 1

Nee helaas, het gaat om een Arris VIP2952 V2 met D3 afstandsbediening.

Reputatie 1

Inmiddels bijna alle browsers getest maar ontvang nog steeds de melding: 

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens

Reputatie 1

Is het mogelijk dat iemand de afstandbediening via deze weg opstuurd?

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat is mogelijk. Een moderator stuurt jou er eentje op. Dit kan enkele dagen duren.

 

Heb je haast? Bel dan met 0800-0402. Dan wordt je daar meteen geholpen. 

  

Reputatie 1

Graag :grin:  Alvast bedankt en fijne avond!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @JohnV82, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Om lekker ontspannen tv te kunnen kijken is een goed werkende afstandsbediening wel noodzakelijk. Het is dan ook erg vervelend dat die van jou niet meer werkt. Ik wil je hier graag bij helpen en ben direct op onderzoek uitgegaan, maar ik zie dat het klantnummer uit jouw profiel op een ander adres geregistreerd staat en op het adres kan ik geen actief KPN abonnement vinden. Zou je de gegevens uit jouw profiel kunnen controleren en eventueel kunnen aanpassen? Als je dit hebt gedaan, zou je dan hieronder een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Reputatie 1

Beste Ron, bedankt. Gegevens zijn aangepast. Fijne dag!

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het aanvullen van de gegevens. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan, maar ook ik krijg een foutmelding als ik een afstandsbediening naar je wil sturen. Om dit op te kunnen lossen heb ik mijn collega's van de technische dienst ingeschakeld. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je!

Reputatie 1

Heel fijn maar kan een moderator een afstandbediening toesturen of moet ik het noodnummer bellen? Het is nu praktisch onmogelijk om tv te kijken.  Mvg John

Reputatie 7
Badge +28

Moderator @Ron komt hier nog op terug.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @JohnV82, op dit moment krijg ik helaas nog steeds een foutmelding als ik probeer om een afstandsbediening toe te sturen. Mijn collega's van de technische dienst zijn nog bezig om dit op te lossen, maar in afwachting hiervan heb ik ook een andere afdeling gevraagd of zij een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, hoor je weer van me! Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers hebt. Je zou tot die tijd de afstandsbediening van de andere tv-ontvanger kunnen gebruiken om tv te kunnen kijken. Dit is niet de meest ideale oplossing, maar zo kun je in de tussentijd wel gewoon tv kijken. Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 1

Bedankt Ron, inderdaad ik heb nog een afstandsbediening maar deze was al overleden :sweat_smile: Ik zie de nieuwe tegemoet.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @JohnV82 , zoals beloofd zou ik bij je terugkomen op het moment dat ik een terugkoppeling heb van mijn collega's. Het is mijn collega's gelukt om een nieuwe afstandsbediening naar je te versturen. Deze ligt binnen 2 werkdagen bij jou in de brievenbus. :relaxed: Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel. Ik help je graag verder! 

Reputatie 1

Heel fijn! Bedankt Ron.

Reageer