Beantwoord

Afstandbediening van de tv-ontvanger reageert niet of heel traag

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 791 keer bekeken

De afstandbediening reageert niet of heel traag.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 March 2019, 12:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Deborah brouwer,

Wat vervelend dat de apparatuur niet na behoren werken, welke TV ontvanger heb je? En heb je er 1 of 2?
Heb je de afstandsbediening op de andere TV ontvanger uitgeprobeerd? (Mits dat je een tweede ontvanger hebt.)
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Deborah en welkom op het forum van KPN! Ik help je graag verder. Heb je inmiddels al geprobeerd om de afstandsbediening te testen op een andere tv-ontvanger? Of heb je geen tweede tv-ontvanger? Als de afstandsbediening ook niet werkt op een andere tv-ontvanger, dan zal ik een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Mocht de afstandsbediening wel goed werken op een andere tv-ontvanger, dan zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger te resetten.

Zou je ook gelijk je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag van je!☺️
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen. Heb je het al kunnen testen of is het probleem inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval, dan hoor ik graag van je of de afstandsbediening wel werkt op een tv-ontvanger en/of het resetten van de tv-ontvanger het probleem heeft verholpen.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat graag van je!

Reageer