Beantwoord

Afstandbediening werkt niet meer

  • 8 May 2021
  • 8 reacties
  • 1758 keer bekeken

Beste KPN, 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, nieuwe batterijen erin gedaan maar ook dan doet hij niks meer. Contact met jullie krijgen is nogal ingewikkeld geloof ik dan maar op deze manier. Ik zou graag weer tv willen kijken :-)

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2021, 13:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eloisa86 ,

Helaas werkt de online aanvraagtool momenteel niet, maar je kunt hiervoor met KPN bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)

Reputatie 7
Badge +28

@Eloisa86 

De tool werkt nu weer! 
 

Dus : 

 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Thnx, ik heb inderdaad een nieuwe type tv ontvanger dus heb het profiel aangevuld. Verder kom ik online niet verder.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eloisa86. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw afstandsbediening niet meer werkt en dat je online geen nieuwe kan aanvragen. Ik heb aan onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. 

@Vikash  top dank je wel 😊 

Reputatie 7
Badge +21

Het is gelukt. Ik zie dat mijn collega's zojuist een nieuwe afstandsbediening hebben verstuurd. :blush:

Ik heb net mijn nieuwe afstandsbediening , weliswaar verregend , ontvangen

Ik had besteld , afgaande op de foto op de site een originele , die met de ronde zilveren pijltjestoets.

En wat krijg je , weer zo’n onduidelijk imitatie ding waar de een leesbril voor nodig heb vanwege de onduidelijke symbolen.

Ik was blij dat de hond hem voor een bod aanzag en een nieuwe kon bestellen maar helaas.

Zachtjes uitgedrukt , weer een niet zo’n goede service. 

Afstandbeding werkte niet op geluid,maar kreeg binnen 1 dag een nieuwe afstandbedining en deze doet het goed. Goede service van KPN