Donderdag 4-7-2019 is er een monteur geweest om alles in te stellen , ivm met een overstap naar Kpn. Volgens de monteur zou alles goed werken, maar de afstandbediening die bij het pakket zit werkt niet goed samen met mijn Samsung tv , deze is nog maar 2 jaar oud., op 5 juli heb ik hierover gebeld naar Kpn en daar zeiden ze, dat kan kloppen want deze afstandbediening is er nog niet op voor bereid.
Je kan beter een universele afstandbediening kopen bij de MediaMarkt, die wel samen werkt met de tv en de ontvanger, of je kan ook contact opnemen met Samsung, misschien dat die nog iets kunnen doen. Sorry KPN maar hier ga ik niet mee akkoord, er is me beloofd dat ik met 1 afstandbediening de tv en de ontvanger zou kunnen bedienen, dit zei de monteur ook. Maar wel sturen jullie al er rekening 1 dag na de aansluiting, dit is echt niet normaal. Als dit niet goed wordt opgelost krijgen jullie alles terug, dan wordt de overeenkomst ontbonden. Zo werkt het niet bij mij , het moet eerst goed werken, niet met een smoesje dat ik een nieuwe afstandbediening moet kopen, zou ik zelf moeten betalen, raar verhaal van KPN. Dus de rekening wordt ook niet betaald !!
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel