Beantwoord

Afstandsbedieding iTV defect

  • 7 June 2019
  • 7 reacties
  • 269 keer bekeken

D

e afstandbedieding is defect meerder knoppen werkt niet.
icon

Beste antwoord door Tycha 7 June 2019, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Hodo47go

Heb je al jouw forumprofiel ingevuld? Dan kan een moderator jou straks beter helpen.

Je kan je daarna melden in het verzameltopic Afstandsbediening instellen/kapot
Laat daar een reactie achter, dat je het forum profiel hebt ingevuld en beschrijf (nogmaals) je probleem. Dat werkt het snelste.

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Tycha handig hè, dat knippen & plakken 😉
Hebben we samen toch een goed "standaard" antwoord mee gemaakt 👍
Reputatie 7
Badge +11
Zeker handig👍 @RBxx gemak dient de mens😉
Reputatie 7
Badge +28
@RBxx @Tycha

Fijn dat jullie de klant helpen naar een nieuwe afstandsbediening. Jullie inspanningen inspireerde mij tot het maken van een nieuw topic. Maar dan speciaal voor een nieuwe Digitenne-afstandsbediening voor Digitenne.

Want via de link hierboven wordt namelijk verwezen naar een topic in Interactieve TV. Voor mij als Digitenne-fan is dat een beetje vloeken in de kerk. 😂 Maar belangrijker: Het heeft in het verleden al tot verwarring geleid. Er zijn zat klanten die zowel Interactieve TV als Digitenne hebben. Zij kregen dan een verkeerde afstandsbediening opgestuurd. Ik ga mijn topic voordragen als sticky, want dan is het voor de toekomst meteen getackeld...
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Noordzee , het viel me pas later op, dat dit topic in "Digitenne" was gestart. Ik heb het forum meestal staan in de stand "Recent actief". Gezien het meegeleverde plaatje, was het in dit geval overduidelijk iTV.
Dan is mijn TV-kijken hier helemaal "vloeken in de kerk", ik kijk digitaal via een oranje coaxkabel 😁
Reputatie 7
Badge +24
Hi Hodo, welkom hier.

We hebben inderdaad een apart topic hiervoor maar ik help hier ook graag. Aan de knoppen te zien is dit een oudje. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dan zorg ik voor een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +24
Hodo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.