Beantwoord

Afstandsbediening

• 1 januari 2018
  • 10 reacties
  • 2538 keer bekeken

Hoe scroll ik op het input kanaal
icon

Beste antwoord door huistijger 2 januari 2018, 11:36

Nadat je de Sourceknop hebt ingedrukt voor de TV ingang, heb je een paar seconden om de ronde knop te bedienen voor het veranderen van de ingang.
Ben je te laat dan nog eens op de Source drukken.
Bekijk origineel

10 reacties

Met de knop links onder van je afst.bediening
Bedankt, maar dat weet ik wel. Het probleem is dat ik op mijn TV niet naar een andere aansluiting (scard, usb, etc.) kan scrollen.
Reputatie 7
Badge +10
Zie je met die knop linksonder op de (KPN?) afstandsbediening wel het overzicht met de ingangen op je tv? Werkt het wel met de afstandsbediening van je tv? Welke tv is het?
Ja , ik zie wel de popup met de ingangen, maar als ik naar boven of naar beneden scroll veranderd alleen het kanaal wat op dat moment aanstaat,
Reputatie 7
Badge +10
Scroll je met de pijltjes boven en onder de OK knop?
Met de zelfde knop scroll je door het popup menu , alleen met de knop links onder dus.
Ja. Het werkt wel met de afstandsbediening van de tv. philips 5501/12
Reputatie 7
Badge +10
Apart dat het niet werkt met je KPN afstandsbediening. Je kunt daarmee wel de tv aan- en uitzetten en het volume bedienen?
Wat je nog zou kunnen proberen is de Source knop ingedrukt houden en dan de pijltjes intoetsen.
Reputatie 7
Badge +18
Nadat je de Sourceknop hebt ingedrukt voor de TV ingang, heb je een paar seconden om de ronde knop te bedienen voor het veranderen van de ingang.
Ben je te laat dan nog eens op de Source drukken.
De reactie van "huistijger" heeft het probleem opgelost.
Allemaal bedankt voor de reacties.🙂

Reageer