Beantwoord

Afstandsbediening

• 18 februari 2018
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

Afstandsbediening iTV gekoppeld aan mijn tv, maar nu doen de functies van de iTV afstandsbediening wel op mijn tv maar kan kan ik nu niet zappen oftewel de afstandsbediening werkt. Niet meer op mijn KPN ontvanger, hij werkt wel als ik de tv op stand-by zet dan kan ik wel gebruik maken vd afstandsbediening maar zodra de tv aanstaat niet meer. Heb de iTV afstandsbediening D3 en een LG tv, wie o wie heeft voor mij een oplossong
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 maart 2018, 13:05

Update: Tv-ontvanger omgeruild voor een nieuwe en dat bleek de oplossing te zijn. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom @DMC2006, wat een apart probleem. Heb je wellicht nog een andere afstandsbediening (van een tweede tv)? Ik ben benieuwd of die wel normaal kan werken. Heeft het wel goed gewerkt? Want als een nieuwe afstandsbediening de oplossing is dan regelen we dat. Reageer in dat geval op m'n privébericht.
Reputatie 7
Badge +23
Update: Tv-ontvanger omgeruild voor een nieuwe en dat bleek de oplossing te zijn. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer