Beantwoord

Afstandsbediening

• 28 februari 2018
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik wil de kpn afstandsbediening gebruiken om mijn tv te bedienen, maar mijn merk staat er niet bij.
Mijn merk is Dual. Hebben jullie hier een nummer van?

En wat is mijn abonnementsnummer?

Groeten
icon

Beste antwoord door Justin_ 6 maart 2018, 19:18

[quote=Justin_]Hoi Haassie, welkom op het forum! Als jouw televisiemerk niet in de lijst staan, dan kun je het inderdaad met code 20 proberen. Dat doe je als volgt:

Druk 5 seconden op de menu-toets, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee keer knippert. Voer snelcode 20 in met de toetsen 0 – 9 . Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

Druk nu op de knop tv (linksboven) en houd deze ingedrukt. Richt de afstandsbediening op je televisie. Het programmeren is nu gestart en loopt door tot je televisie uitgaat. Zodra je televisie uitgaat, laat je de knop tv los. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert nog twee keer ter bevestiging.
Meer info vind je op www.kpn.com/afstandsbediening

Laat je me weten of het gelukt is?

Je abonnementsnummer vind je via [url=http://mijn.kpn.com]MijnKPN[/url} of via jouw tv-ontvanger: Menu -> Instellingen -> 1x de gele knop van de afstandsbediening indrukken[/quote]Hoi Haassie, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik hoop dat met bovenstaande tips als weer werkt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag wel kom op het forum. Haassie73. U abonnement nummer kan u vinden bij systeem informatie. Maar het code nummer voor de afstandsbediening weet ik niet maar heeft u ook de snel code 20 geprobeerd. En anders kun op internet u code opvragen voor u tv voor de afstandsbediening. ☺️
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Haassie, welkom op het forum! Als jouw televisiemerk niet in de lijst staan, dan kun je het inderdaad met code 20 proberen. Dat doe je als volgt:

Druk 5 seconden op de menu-toets, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee keer knippert. Voer snelcode 20 in met de toetsen 0 – 9 . Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

Druk nu op de knop tv (linksboven) en houd deze ingedrukt. Richt de afstandsbediening op je televisie. Het programmeren is nu gestart en loopt door tot je televisie uitgaat. Zodra je televisie uitgaat, laat je de knop tv los. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert nog twee keer ter bevestiging.

Je abonnementsnummer vind je via [url=http://mijn.kpn.com]MijnKPN[/url} of via jouw tv-ontvanger: Menu -> Instellingen -> 1x de gele knop van de afstandsbediening indrukken
Reputatie 7
Badge +22
[quote=Justin_]Hoi Haassie, welkom op het forum! Als jouw televisiemerk niet in de lijst staan, dan kun je het inderdaad met code 20 proberen. Dat doe je als volgt:

Je abonnementsnummer vind je via [url=http://mijn.kpn.com]MijnKPN[/url} of via jouw tv-ontvanger: Menu -> Instellingen -> 1x de gele knop van de afstandsbediening indrukken[/quote]Hoi Haassie, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik hoop dat met bovenstaande tips als weer werkt. 🙂

Reageer