Beantwoord

Afstandsbediening

• 18 maart 2018
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Heb vraagje. Ik heb een panasonic tv. Nu moet ik elke keer knopje van tv instellen van av of ext kanaal duwen om beeld te krijgen. Zet tv en ontvanger eerst aan dan heb ik sneeuw beeld dan moet ik dat knopje van av in duwen dan heb ik beeld. Iemand een idee dat ik alleen tv en ontvanger kan aanzetten.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 maart 2018, 11:11

Goedemorgen Toscaendiesel1, welkom op het Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. In principe moet je de tv-ontvanger én televisie kunnen aanzetten met het knopje links-en rechtsboven op de witte KPN afstandsbediening. Als dat nu niet zo werkt, dien je hem opnieuw te koppelen. In dit topic kan je vinden hoe je dat doet, en welke code je bij welk merk kan gebruiken.

Als de afstandsbediening wel gekoppeld is, kan je de volgende dingen even nakijken: Is de tv-ontvanger aangesloten via een HDMI-kabel op de televisie? En op welke source begint de tv zodra je 'm aanzet? Zit daar ook daadwerkelijk wat op aangesloten, op die ingang van de tv? Je zou dan namelijk een andere HDMI ingang kunnen proberen, indien jouw Panasonic tv dit toelaat. En dan kijken als je de tv opstart, of hij het juiste kanaal in één keer pakt, zou wel makkelijk zijn!

Ik hoor graag of dit de oplossing voor je was 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoe krijg ik mijn panasonic tv weer goed dat ik alleen de ontvanger en tv knop kan induwen om tv te kijken nu moet ik ook nog de knop van input induwen anders heb ik sneeuw beeld. Kan iema nd mij helpen?

Admin: titel van je bericht verduidelijkt
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Toscaendiesel1, welkom op het Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. In principe moet je de tv-ontvanger én televisie kunnen aanzetten met het knopje links-en rechtsboven op de witte KPN afstandsbediening. Als dat nu niet zo werkt, dien je hem opnieuw te koppelen. In dit topic kan je vinden hoe je dat doet, en welke code je bij welk merk kan gebruiken.

Als de afstandsbediening wel gekoppeld is, kan je de volgende dingen even nakijken: Is de tv-ontvanger aangesloten via een HDMI-kabel op de televisie? En op welke source begint de tv zodra je 'm aanzet? Zit daar ook daadwerkelijk wat op aangesloten, op die ingang van de tv? Je zou dan namelijk een andere HDMI ingang kunnen proberen, indien jouw Panasonic tv dit toelaat. En dan kijken als je de tv opstart, of hij het juiste kanaal in één keer pakt, zou wel makkelijk zijn!

Ik hoor graag of dit de oplossing voor je was 🙂
Hoi Susan. Bedankt voor je reactie ik ga t proberen. Grtz ine

Reageer