Beantwoord

afstandsbediening

  • 7 February 2019
  • 9 reacties
  • 451 keer bekeken

Geluidsknoppen witte afstandsbediening D3 werken niet op nieuwe televisie
JVC LT-50VU980
icon

Beste antwoord door PeterG 7 February 2019, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Heb je de afst.bed. al opnieuw ingesteld op het nieuwe merk televisie? Je vorige was vast geen JVC denk ik zo.

Instellen, zie https://www.kpn.com/afstandsbediening/.
Ja, zelfs al een nieuwe afstandsbediening gekregen en ingesteld.
Met 2-cijferige snelcode? Of een 3 of 4-cijferige merkcode?
Als het niet werkt dan gewoon de volgende merkcode proberen. Niet alle codes ondersteunen alle typen van dezelfde fabrikant.
Alles al gedaan, zelfs met hulp van KPN.
Er zijn 20 codes (3 en 4-cijferig) voor JVC. Heb je die allemaal geprobeerd? Zo ja, dan lijkt het erop dat jouw type niet ondersteund wordt. Gelukkig levert de fabrikant nog steeds een a.b. bij de tv. 😉

Maar... probeer het nog es 😃 :
De codes die het vaakst resultaat geven met JVC:
  • 186
  • 193
  • 191
  • 189
  • 188
Druk 6 sec. op de STOP ▪️ knop (ledje knippert 2 😵. Typ de eerste code in. Nadat het ledje 2 X heeft geknippert probeer je de functies voor de tv uit. Geen goed resultaat? Dan procedure met volgende code herhalen.

Nog meer codes:
  • 190
  • 195
  • 192
  • 194
  • 646
  • 463
  • 638
  • 177
  • 9192
  • 817
  • 446
  • 424
  • 199
  • 187
  • 140
Beste Peter, bedankt voor je hulp ik heb alle bekende codes al gehad en zoals ik in mijn vorige reactie heb vermeld zelfs met de KPN servicedienst.
Na verder zoeken zijn er ook Philips televisie die niet op deze afstandbediening werken.
Ik had gehoopt dat er een of andere techneut een bepaald foefje had gevonden, maar helaas ik zal het voorlopig met 2 afstandsbedieningen moeten doen.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
Groetjes,
Saga20
Beste Peter, bedankt voor je hulp ik heb alle bekende codes al gehad en zoals ik in mijn vorige reactie heb vermeld zelfs met de KPN servicedienst.
Na verder zoeken zijn er ook Philips televisie die niet op deze afstandbediening werken.
Ik had gehoopt dat er een of andere techneut een bepaald foefje had gevonden, maar helaas ik zal het voorlopig met 2 afstandsbedieningen moeten doen.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
Groetjes,
Saga20

Hoi Saga,

Je kan natuurlijk altijd een universele afstandsbediening kopen. Hou er wel rekening mee dat het een universele afstandsbediening is die ook de mogelijkheid heeft om te werken met de KPN TV ontvanger.
Hallo in onze afstandsbediening zijn de batterijen gaan lekken waar kan ik een nieuwe aanvragen of kopen? Mvg
Hoi, Makkie1983
Meld je even in dit topic en vul je Forumprofiel in. Dan heb je zó een nieuwe.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-64394