Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 26 February 2019
  • 13 reacties
  • 743 keer bekeken

Hoi,

onze afstandsbediening is stuk. We gebruiken nu tijdelijk de bediening van slaapkamer!

de afstandsbediening is denk ik 15 jaar oud. En echt op. Knoppen werken soms niet. Of vertraging hierdoor. Klepje batterij stuk en moet maandelijks met nieuw plakband vastgezet worden.

kunnen jullie een nieuwe sturen? Na al deze jaren kan dat toch

gr Chris
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2019, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Chris, welkom hier. 15 jaar is bijna onmogelijk maar ik geloof zeker dat je een nieuwe nodig hebt. Er is eentje bij deze onderweg. 🙂

Ook mijn afstandsbediening doet helemaal niks meer...alles geprobeerd!

Kunnen jullie een nieuwe opsturen of moet ik die kopen? 

afstandsbediening( D3 code) werkt ontzettend traag ondanks nieuwe batterijen

loopt hij op zijn laatste benen?

Reputatie 7
Badge +24

@Alex1976 Ik heb een nieuwe voor je besteld. 

@Hubvan de s Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo, onze afstandsbediening is op. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen? 

Goedeavond, 

Helaas werkt onze afstandsbediening niet meer zo best is het ook mogelijk om een nieuwe te mogen ontvangen. 

 

Met vriendelijk groet, 

Mevr Jonker

Ik heb 2 afstandsbedieningen en beide hebben ze de beste tijd wel gehad weet iemand wasr ik nieuwe kan krijgen?

 

Groet helmer 

Goedeavond, 

Helaas werkt onze afstandsbediening niet meer zo best is het ook mogelijk om een nieuwe te mogen ontvangen. 

 

Met vriendelijk groet, 

Mevr Jonker

 

Hi, onze afstandsbediening is stuk. We gebruiken nu tijdelijk de bediening van woonkamer.


kunnen jullie een nieuwe sturen? 

Groetjes Tini

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, zouden jullie in het vervolg dit verzoek hier willen posten? Dat is het juiste topic. Ik pak het voor nu hier op. 

@Deesk,@Afstandsbediening aanvragen en@TGowantini Ik heb een nieuwe voor jullie besteld, is onderweg. 

@Mvr Jonker Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

@Mvr Jonker dankjewel voor je gegevens. Is onderweg. :) 

Beste Kpn,

 

Mijn afstandsbediening doet helemaal niets meer.. ik kan nu niet eens tv kijken... waar kan ik een nieuwe krijgen  alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, zouden jullie in het vervolg dit verzoek hier willen posten? Dat is het juiste topic.

@Jeroen v Wijngaarden, zie hierboven.Ik heb het wel opgestuurd voor je nu ;) 

Ik sluit dit topic voor ons en jullie gemak.Â