Beantwoord

Afstandsbediening 4K bluetooth vreet batterijen

  • 2 November 2019
  • 18 reacties
  • 480 keer bekeken

Badge

hallo allemaal,

mijn afstandsbediening met bluetooth voor 4k ontvanger vreet batterijen.

is hier een oplossing voor ???

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 November 2019, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bulsara 

Dat is vreemd, blijft er misschien een knopje hangen? 🤔

Reputatie 7

Welke TV ontvanger heb je, een ZTE ZXV8001 of een Arris VIP5202?

Badge

we hebben de ZTE ZXV8001 in gebruik.

de afstandsbediening is nog splinternieuw , ben deze pas later gaan gebruiken

Reputatie 7

Heb je de afstandsbediening al wel gekoppeld via het configuratie menu op de ZTE?

Badge

Ja alles volgens het boekje geinstalleerd

Reputatie 7

Dan denk ik dat het tijd is dat een medewerker van KPN zich over dit topic gaat ontfermen.

De batterijen in onze ZTE bluetooth afstandbediening zitten daar al bijna een jaar in en dat ding doet nog steeds wat hij moet doen.

Badge

thanx

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Bulsara, welkom! Vul je profiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we een nieuwe voor je regelen.

Badge

Hoi Erik, heb mijn profiel verder ingevuld.

Bedankt alvast

Reputatie 7

Hoi @Bulsara, Erik is er vandaag niet, dus ik reageer even namens hem. Ik heb je een nieuwe 4K afstandsbediening toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Ik heb exact hetzelfde probleem met één van mijn VIP5202.

Wij hebben dit probleem nooit gehad maar de afstandsbediening gebruikt om de week nieuwe batterijen.

Ik heb 2 VIP5202 en bij de andere is het geen probleem.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Existenz4041, welkom! Hier heeft u denk ik wel wat aan:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

Goedemiddag @Existenz4041, welkom! Hier heeft u denk ik wel wat aan:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

Fame29,

Bedankt voor de reactie,

Ik heb dit geprobeerd maar krijg constant een foutmelding na mijn aanmelding met mij KPN ID.

Is er nog een andere mogelijkheid om dit online aan te vragen?

anders moet ik KPN klantenservice even bellen.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Existenz4041, welkom! Hier heeft u denk ik wel wat aan:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

Fame29,

Bedankt voor de reactie,

Ik heb dit geprobeerd maar krijg constant een foutmelding na mijn aanmelding met mij KPN ID.

Is er nog een andere mogelijkheid om dit online aan te vragen?

anders moet ik KPN klantenservice even bellen.

 

 

Dat is vreemd! Hopelijk kan iemand van KPN zelf u verder helpen. Kan wel even duren i.v.m. drukte.

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat het met de tool niet lukt, @Existenz4041! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dit gedaan hebt? Dan help ik je aan een nieuw exemplaar :)

Jammer dat het met de tool niet lukt, @Existenz4041! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dit gedaan hebt? Dan help ik je aan een nieuw exemplaar :)

Hallo Erik, Ik heb mijn profiel gewijzigd.

alvast bedankt!

Gr Erno

Reputatie 7
Badge +30

Dank je @Existenz4041, nieuwe afstandsbediening is aangevraagd,. Hij ligt met een dag of twee in de brievenbus. 

Dank je @Existenz4041, nieuwe afstandsbediening is aangevraagd,. Hij ligt met een dag of twee in de brievenbus. 

Erik,

 

dank je wel voor de service!!