Beantwoord

Afstandsbediening aanvragen via MijnKPN lukt niet

  • 7 June 2021
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Afstandsbediening aanvragen via mijn kpn lukt niet



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 June 2021, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Heb je een Amerikaanse webbrowser, Nieuwste Edge, Google, Firefox. Via een Europese Google compatible browser lukt het niet. 

Overigens, ik heb het vorige week ook geprobeerd, met de nieuwste Edge. Ging gewoon in een loop.

Even 0800-0402 bellen, waarschijnlijk kan je het met het inteligente antwoordapparaat dat je dan aan de lijn krijgt ook regelen. Maar denk er aan, het is geen mens, alleen maar korte zinnetjes. Lukt het niet dan neemt na een tijdje een servicedesk medewerker het wel over.  

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @San1979 ,

 

Check de vetgedrukte tekst als je een foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Dus bij jouw lukt het wel.

Ik schreef al dat het bij mij niet meer werkte. Na een tijdje komt dit bericht.

Maar dat kreeg ik vorige week ook al, en een maand geleden ook. 

Reputatie 7
Badge +28

@CorL 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je inderdaad die foutcode te zien. En bij de Arris 5202 gaat het ook fout….

 

@Noordzee

Al heel lang, maar ongeveer 5 maanden geleden zag ik in dit forum de eerste berichten waren dat er hiermee problemen zijn. Zou binnen 14 dagen zijn opgelost.

 

We zien ze dus nog steeds verschijnen. 

De produkten komen niet maar als ik op toevoegen druk verschijnt dit in beeld. Maar de pagina zit duidcelijk in een loop, een grijze tekst die steeds in beeld komt. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @San1979, heb je al een nieuwe afstandsbediening? Mocht je er echt niet uitkomen via https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm laat het dan weten! Dan stuur ik er eentje naar je toe als je jouw profiel invult. 

beste mensen van KPN, 

@Jeroen_dB 

Hier precies hetzelfde. 

Afstandsbediening  aanvragen lukt niet (“probeer het nog eens"). 

Product koppelen lukt ook niet, zoals hierboven door Cori ook al beschreven, er blijft een grijs venster verschijnen met “producten ontkoppelen”. Ik heb het met Safari geprobeerd en ook met Chrome. Contact krijgen met KPN lukt ook niet want dan wordt je verwezen naar dit forum. Mijn profiel is ingevuld en  klopt. Ik wil graag een werkende afstandsbediening, want ik kan mijn tv kastje nu niet gebruiken. Gelukkig staat hij op NPO 1 dus ik kan EK-voetbal kijken, anders was de ramp helemaal niet te overzien. :slight_smile: Andere zenders dus niet bereikbaar. Als er binnen een week geen oplossing is, stap ik over naar een andere internet en TV aanbieder. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @YvdMeulen, ik wil dan graag even een nieuwe opsturen voor je. Zou je dan wel jouw profiel willen invullen en voorzien van postcode + huisnummer? Want dat is nog niet ingevuld. Als je mij dan even seintje geeft, komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. 

Heel erg bedankt!