Beantwoord

Afstandsbediening Bose Solo 15 koppelen aan motorola VIP 1963

Kan de afstandsbediening van een Bose Solo 15 systeem gekoppeld worden met de KPN glasvezel ontvanger Motorola VIP 1963 ? ik heb de codes uit het instructieboekje van Bose Solo TV soundsysteem en afstandbediening gebprobeerd, maar werken niet. Heeft iemand hier een oplossing/ werkende code voor ?

groet,

Henk

icon

Beste antwoord door bosekenner 28 januari 2015, 18:18

Beste, 

Dit werkt wel. Ik heb er alleen ook echt naar moeten zoeken. Je moet de code van KPN nemen uit de code gids van Bose (4714) en dan doe je wat er in het boekje staat. Dit is niet de goede code maar vervolgens moet je het boekje volgen en met de + (Volume knop AB Bose) naar boven en elke keer daarna op Guide drukken. Dan zie je volgens mij na 2 keer dit gedaan te hebben je KPN VIP 1963 knipperen en dan werkt alles. Van menu tot pijltjes, cijfers, aan en uit etc. 

Succes in elk geval!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Henk-68, welkom op het forum.

Nee dat kan niet.

Je kan hem alleen koppelen aan een tv.

En voor de tv alleen geluid, aan/uit en ingangskanaal.

Mijn advies, koop een Logitech Harmony afstandsbediening.

Dan heb je voor alle apparaten maar 1 afstandsbediening nodig.

Beste, 

Dit werkt wel. Ik heb er alleen ook echt naar moeten zoeken. Je moet de code van KPN nemen uit de code gids van Bose (4714) en dan doe je wat er in het boekje staat. Dit is niet de goede code maar vervolgens moet je het boekje volgen en met de + (Volume knop AB Bose) naar boven en elke keer daarna op Guide drukken. Dan zie je volgens mij na 2 keer dit gedaan te hebben je KPN VIP 1963 knipperen en dan werkt alles. Van menu tot pijltjes, cijfers, aan en uit etc. 

Succes in elk geval!

Even vol houden en ook code 2x achter elkaar invoeren ( 4714 )...........

Reageer