Beantwoord

Afstandsbediening code JTC TV

• 13 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1212 keer bekeken

Goedendag

Ik ben op zoek naar de code voor mijn JTC tv van Jay -Tech.de mijn 4K afstand bediening kan dit merk niet vinden.

Graag een reactie met een oplossing

Admin: Afgesplitst van code afstandsbediening
icon

Beste antwoord door PeterG 17 oktober 2018, 15:47

Jasper

Dit is niet mogelijk met de 4K afstandbediening deze gaat via het menu op de TV
Daarom zijn er ook geen codes voor beschikbaar. Is alleen via menu ontvanger in te stellen.

Kan je met de cijfer/letter-toetsen niet gewoon op de sms-manier het merk invoeren?

Probeer het eens met een andere hdmi ingang van de televisie.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Koni, op onze site staan de stappen om de afstandsbediening in te stellen op het tv toestel. Als je jouw merk niet in de lijst kunt vinden kan je kiezen voor "Mijn merk staat er niet tussen", daarmee krijg je de algemene code die je voor elk merk en model kunt gebruiken. Lukt het daarmee om de afstandsbediening op jouw tv toestel in te stellen?
Jasper

Reputatie 7
Badge +31
Jasper

Daarom zijn er ook geen codes voor beschikbaar. Is alleen via menu ontvanger in te stellen.

Kan je met de cijfer/letter-toetsen niet gewoon op de sms-manier het merk invoeren?

Probeer het eens met een andere hdmi ingang van de televisie.
Reputatie 6
Badge +13
Ik had even over het hoofd gezien dat het om de 4K afstandsbediening ging inderdaad. Voor die afstandsbediening kan je de stappen in het menu volgen die Peter beschrijft, lukt het daarmee?
Reputatie 7
Badge +19
Je kunt hem ook zelf laten zoeken, ook dat gaat vaak goed.
Veld leeg laten en hij komt zelf met suggesties.

Reageer