Beantwoord

Afstandsbediening defect

• 15 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Hai!
Mijn witte afstandsbediening heeft het na jaaaaaaren trouwe dienst nu dan echt opgegeven... weet iemand hoe ik een nieuwe aan kan vragen? Heb iets langs zien komen over een code (AB2017) maar die werkt niet meer...
Alvast super bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door GewoonDiaan 16 augustus 2018, 14:57

Goedemiddag @GewoonDiaan. Wat vervelend dat de afstandsbedieing het heeft begeven. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen komt de afstandsbediening bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Hier zijn geen kosten aan verbonden😉

Whow! Super service dank je wel!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @GewoonDiaan,
De code is inderdaad uitgeschakeld dus die werkt niet meer.
Echter een KPN medewerker kan je er gratis één opsturen, vul in dit geval vast je forumprofiel aan met klantnummer en postcode+huisnummer. Deze gegevens zijn privé alleen zichtbaar voor jezelf en KPN medewerkers.
Hallo @GewoonDiaan,
De code is inderdaad uitgeschakeld dus die werkt niet meer.
Echter een KPN medewerker kan je er gratis één opsturen, vul in dit geval vast je forumprofiel aan met klantnummer en
postcode+huisnummer. Deze gegevens zijn privé alleen zichtbaar voor jezelf en KPN medewerkers.

Hai ChrisWissink!
Dit heb ik net alvast gedaan! Thnx voor het advies!
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @GewoonDiaan. Wat vervelend dat de afstandsbedieing het heeft begeven. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen komt de afstandsbediening bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Hier zijn geen kosten aan verbonden😉

Whow! Super service dank je wel!

Reageer