Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 21 January 2019
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Hendrik,

Ik lees dat jij in Friesland woont. Heb je nog niet jouw oude Digitenne-ontvanger omgewisseld?

Want volgende maand is jouw oude ontvanger waardeloos, want dan gaat Friesland over naar DVB-T2.
En dan heb je de nieuwe ontvanger nodig.

(Als je geen digitenne hebt, zit je nu in het verkeerde forum.)
icon

Beste antwoord door Noordzee 21 January 2019, 21:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Hendrik,

Ik lees dat jij in Friesland woont. Heb je nog niet jouw oude Digitenne-ontvanger omgewisseld?

Want volgende maand is jouw oude ontvanger waardeloos, want dan gaat Friesland over naar DVB-T2.
En dan heb je de nieuwe ontvanger nodig.

(Als je geen digitenne hebt, zit je nu in het verkeerde forum.)



Ik heb geen flauw idee? Hoe kan ik dat eventueel zien of kunt u dat via onze klantnummer bekijken?

Hallo Hendrik,

Ik lees dat jij in Friesland woont. Heb je nog niet jouw oude Digitenne-ontvanger omgewisseld?

Want volgende maand is jouw oude ontvanger waardeloos, want dan gaat Friesland over naar DVB-T2.
En dan heb je de nieuwe ontvanger nodig.

(Als je geen digitenne hebt, zit je nu in het verkeerde forum.)

Ik heb geen flauw idee? Hoe kan ik dat eventueel zien of kunt u dat via onze klantnummer bekijken?



Wij hebben interactieve tv ..................
Reputatie 7
Badge +28
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan een moderator jou gratis een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan een moderator jou gratis een nieuwe afstandsbediening toesturen.

Als het goed is was alles al bij mijn profiel ingevuld 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hendrik Wassenaar, Ik zie dat mijn collega Paul je al geholpen heeft in het verzameltopic. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Reageer