Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 7236 keer bekeken

Wij hebben in huis twee digitale kastjes voor TV in slaapkamer en woonkamer. Nu doet één van de afstandsbedieningen al vanaf het begin moeilijk. Het lijkt alsof de rechterkant kapot is. Al meerdeee naken geprobeerd opnieuw in te stellen, maar de knoppen 3,6,9 en pijltjes omhoog en omlaag werken niet. Nu zijn we maandenlanf crestief geweest door te "zappen" met alleen de linkerkant (met af en toe wel wat ergenis😉), maar nu doet ie het helemaal niet meer.....
Zouden wij als klant een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen??
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 29 January 2019, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@RoSaCo. allereerst complimenten voor jullie doorzettingsvermogen om maandenlang met een halve afstandsbediening tv te kijken. Ongetwijfeld kan een webcaremedewerker van KPN je helpen aan een nieuwe afstandsbediening. Vul alvast je profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer (alleen zichtbaar voor KPN medewerkers), dan kun je snel uit de brand geholpen worden.
Reputatie 7
Badge +25
Jullie zijn er vroeg bij @RoSaCo en @joss1965. Ik heb een nieuwe afstandsbediening verstuurd en die ontvang je binnen 2 werkdagen in de brievenbus. 🙂
Jullie zijn er vroeg bij @RoSaCo en @joss1965. Ik heb een nieuwe afstandsbediening verstuurd en die ontvang je binnen 2 werkdagen in de brievenbus. :)

Fijn dat 't zo snel opgelost is, kom net thuis en hoor dat die van ons ook om zeep is, zouden wij ook een nieuwe kunnen krijgen Paul?
Reputatie 7
Badge +25
@Nick.b: dat kan! Hij is onderweg. :)

Toekomstige klanten die een nieuwe afstandsbediening nodig hebben kunnen hier terecht: Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot. 🙂
@Nick.b: dat kan! Hij is onderweg. :)

Toekomstige klanten die een nieuwe afstandsbediening nodig hebben kunnen hier terecht: Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot. :)


Geweldig Paul, dankjewel!
Hallo, mijn afstandsbediening is helaas ook kapot. Is het mogelijk dat ik een vervanging krijg?
Reputatie 7
Badge +25
Hallo, mijn afstandsbediening is helaas ook kapot. Is het mogelijk dat ik een vervanging krijg?

Hoi! Dat kan zeker. Hij is verstuurd. 🙂

Toekomstige klanten die een nieuwe afstandsbediening nodig hebben kunnen hier terecht: Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot. :)
maar nu gaat dit topic op slot. Klanten kunnen terecht in bovenstaande topic.