Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 17 January 2020
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik ben al jaren klant bij jullie, nu heb ik een vraag m.b.t. de afstandsbediening van kpn.

Thuis heb ik 2 kpn kastjes, waarvan nu 1 afstandsbediening waterschade heeft en niet meer functioneert.

De andere afstandsbediening doen 2 knoppen het niet meer, deze blijven vast zitten.

 

is het mogelijk om 2 nieuwe afstandsbedieningen te ontvangen?

 

mvg,

 

John.

icon

Beste antwoord door Tycha 17 January 2020, 20:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @j.oortwijn 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Laat je even weten of het is gelukt? 

 

Heb je jouw Internet en TV abonnement in MijnKPN wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

 

Heb ik geprobeerd, alleen krijg ik een fout melding.

Reputatie 7
Badge +11

Heb je jouw Internet en TV abonnement in MijnKPN wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

 

Mocht het helemaal niet lukken

Dan kan een moderator vast wel 2nieuwe voor je regelen,


vul je forumprofiel vast in 

Heb je jouw Internet en TV abonnement in MijnKPN wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

 

Mocht het helemaal niet lukken

Dan kan een moderator vast wel 2nieuwe voor je regelen,


vul je forumprofiel vast in 

 

Forumprofiel ingevuld, en product gekoppeld aan Mijnkpn, maar fout melding blijft zich voordoen. Zou een moderator 2 nieuwe willen regelen? Alvast bedankt!

 

Mvg,

 

 

John

Reputatie 7
Badge +21

@j.oortwijn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat het nog niet helemaal goed blijkt te werken bij jou. Het zou geen probleem moeten zijn op het moment dat je inderdaad jouw vaste diensten hebt gekoppeld aan MijnKPN / KPN ID. Maar ik heb voor nu 2 nieuwe naar je toegestuurd!

Reageer