Beantwoord

Afstandsbediening en stroomadapter kwijt van TV-ontvanger

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 272 keer bekeken

Beste Kpn,

Nu hebben we eindelijk na een jaar, kabels lopen naar onze slaapkamer om de tv aan te sluiten.

Wij hebben de standaard variant, dus geen 4K.

Alleen nu zijn we de stroomadaptor en afstand bediening kwijt....
Hoe kunnen we deze laten vervangen?
En zitten hier kosten aan verbonden?

Mt vriendelijke groet,

Randy van den Elshout.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 July 2019, 22:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Randy. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de afstandsbediening en stroomadapter van jouw TV-ontvanger kwijt bent. De stroomadapter is niet los verkrijgbaar en zal ik dus moeten toesturen.Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen help ik je verder. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Beste Vikash,

Als het goed is heb ik alles zover ingevuld.

Laat me even weten of je nog meer nodig zou hebben.

Met vriendelijke groet,


Randy van den Elshout.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Randy. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter en een afstandsbediening toegestuurd. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Verder heb ik je nog een handleiding toegestuurd waarin wordt uitgelegd hoe je de afstandsbediening kan koppelen aan jouw tv. Mocht je verder nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!☺️
Heb inderdaad al mail en sms ontvangen van verzending.

Bedankt voor de top service!

Nog een fijne avond@Vikash
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Elshout1989. 🙂
Hallo kpn,

Bij mij eigenlijk het zelfde verhaal al een jaar niet gebruikt en nu kan ik de afstandsbediening en stroom kabel niet vinden🙈
Ik zou graag nieuwe aanvragen!

Mvg kim
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Kimkap Ik neem het van Vikash over. Ik zie dat je ondertussen al via een ander kanaal bent geholpen en dat de adapter en afstandsbediening onderweg zijn!

Reageer