Afstandsbediening en tv-ontvanger vervangen

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening en nieuwe tv ontvanger ontvanger daar deze beiden erg verouderd zijn enniet naar behoren werken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @raymondenlinda, welkom bij ons op het forum. Wat is er precies aan de hand met jullie tv-ontvanger en afstandsbediening? Je zegt dat het niet naar behoren werkt, maar kan je daar iets specifieker in zijn? En welk model tv-ontvanger heb je precies?

Als je ervaart dat de ontvanger traag is, helpt het niet om de ontvanger te vervangen. Dat is iets wat met een update verholpen is/wordt, zie ook dit topic: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Afstandsbedieming is inmiddels vervangen. Het ontvangstkastje moet ook vervangen worden, deze is al heel erg oud. Tv kunnen we soms niet kijken want dan reageert het kastje nergens op. Als we terug willen kijken dan duurt het soms een kwartier voordat hij reageert. Het kastje is heel erg traag.  Ik betaal hier €50 per maand voor dan wil ik het ook kunnen gebruiken. 

Modelis HMB2260

Reputatie 7

Dat is nog geen dusdanig verouderd model dat die een probleem moet geven. Welke versie van de software staat er op? Het kan hetgeen zijn wat ik in mijn vorige bericht noemde, en dan heb je zoals gezegd dus niets aan een nieuwe ontvanger. 

Ik kreeg telefonisch het adviesom even af te wachten tot na 20 januari en dan kan het altijd nog