Beantwoord

Afstandsbediening instellen

  • 30 May 2019
  • 31 reacties
  • 907 keer bekeken

We hebben een tijd geleden een nieuwe afstandsbediening ontvangen voor interactieve tv. Echter werkt de volume en mute knop niet. We lopen sindsdien steeds baar de tv zelf om het aan te passen. Maar dat zijn we inmiddels ook moe. Graag ontvangen we een nieuwe afstandsbediening.
icon

Beste antwoord door cornelis48 30 May 2019, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

+verwijderd*

Druk eerst source in en direct daarna óók de ok-knop. Houdt ze beide ingedrukt. Wacht tot rode ledje brandt, laat ze los en typ 551 in. Daarna knippert het ledje kort 2 X en zou het moeten werken.

Vandaag nieuwe afstandsbediening binnen gekregen *waarvoor dank voor de service)  echter krijg ik mijn TV Samsung 40C6000 niet gekoppeld aan deze afstandsbediening.

volgens handleiding sneltoets 1 samen met source knop ingedrukt houden voor 5 seconden en dan op fastforward drukken maar geen reactie…

 

Blijkbaar was de snelcode 270 thx ;) ff gegoogled  dus werkt nu

Reputatie 1

Druk eerst source in en direct daarna óók de ok-knop. Houdt ze beide ingedrukt. Wacht tot rode ledje brandt, laat ze los en typ 551 in. Daarna knippert het ledje kort 2 X en zou het moeten werken.

Jammer…. gelijktijdig indrukken, met een vertraging van een seconde, twee, drie….. Ik kan zien dat er kontakt wordt gelegd met de tv doordat het lampje van kleur wisselt als ik bijvoorbeeld de geluidsknopjes bedien, maar heeft geen effect op functioneren van de tv.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben bang van niet, meer dan dit kan ik niet bedenken. Of iemand anders hier moet nog een idee hebben. 

Reputatie 1

Ik ben bang van niet, meer dan dit kan ik niet bedenken. Of iemand anders hier moet nog een idee hebben. 

Op m’n pc en andere apparaten moet ik altijd een toets indrukken ter bevestiging van het commando. Is dat bij de afstandsbediening misschien ook zo? Dan zou er misschien nog een toets moeten worden ingedrukt……

Â