Beantwoord

Afstandsbediening instellen op Salora 24led1600

• 4 januari 2020
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedenavond, helaas kan ik mijn tv niet koppelen met de standaard codes van salora. Iemand nog andere suggesties? Ik heb de nieuwe zwart witte afstandbediening voor evt. 4k

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door PeterG 5 januari 2020, 13:08

Helaas is Salora één van de moeilijke merken. Dat zijn er nog geen 10.

Heb je de afst.bed. C3 of D3 dan kun je het nog proberen met snelcode 20. (procedure kan tot wel 5 minuten duren)

Heb je de nieuwe geheel witte afst.bed. dan zal het met jouw type Salora niet gaan lukken als de in de pdf genoemde 3-cijferige codes geen van allen werken.

Salora: goedkoop, maar dus wel (vaak) 2 ab’s nodig. Die van de tv voor aan/uit toestel en volume. Die van KPN voor de rest.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Helaas is Salora één van de moeilijke merken. Dat zijn er nog geen 10.

Heb je de afst.bed. C3 of D3 dan kun je het nog proberen met snelcode 20. (procedure kan tot wel 5 minuten duren)

Heb je de nieuwe geheel witte afst.bed. dan zal het met jouw type Salora niet gaan lukken als de in de pdf genoemde 3-cijferige codes geen van allen werken.

Salora: goedkoop, maar dus wel (vaak) 2 ab’s nodig. Die van de tv voor aan/uit toestel en volume. Die van KPN voor de rest.

Deze hebben we. 

Reputatie 7

Dat is het allernieuwste type idd.

Als het daarmee niet lukt met de hier (pdf) vermelde codes dan gaat het voor dat type niet werken helaas.

Salora staat aangeschreven als budgetmerk.

Heb je het 4k model van dat merk?

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb wel ervaring met salora icm itv maar niet met deze AB.

Zou er voor dit type AB een snelzoekcode zijn, zoals :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/graag-een-code-voor-salora-32led1500-456982

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Veldkamp, Salora is een lastig merk om in te stellen inderdaad. Is het nog gelukt met de tips die Peter gaf? Als het daarmee niet lukt is het een model waar de afstandsbediening niet op kan worden ingesteld.

Het zal dan wel niet willen. Andere afstandbediening wel.

Reageer