Beantwoord

Afstandsbediening instellen Salora TV

• 12 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 2745 keer bekeken

Ik zoek de tv code voor de salora 55UHL2600, kan iemand mij daaraan helpen? Ik heb alle salora codes geprobeerd maar die doen het niet. Mvg

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Ikkelijn 19 augustus 2018, 20:55

Helaas niet, jammer dat het nu niet werkt. Dus doen we het voorlopig maar met 2 afstandsbedieningen... bedankt dat je erop terug kwam!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Ikkelijn. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om de afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie. Ik zou je graag willen doorverwijzen naar het topic: Snelcode salora tv. In dit topic staat het antwoord op jouw vraag😉
Laat je ons weten of het is gelukt?
Beste Vikash, al die snelcodes had ik al geprobeerd, maar zonder resultaat helaas. Is er nog een andere mogelijkheid?
Reputatie 7
Badge +18
Dat is erg jammer. Er bestaat nog een kleine kans dat de snelcode 20 werkt voor jouw Salora TV. Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee keer knippert. Voer daarna
de snelcode ‘20’ in met de toetsen 0 – 9. Het rode lampje zal op de afstandsbediening twee keer gaan knipperen en gaat daarna constant branden. Richt daarna de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt totdat de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer. Je afstandsbediening dan ingesteld.

Mocht dit ook niet werken dan is het helaas niet mogelijk om de afstandsbediening van KPN te koppelen aan de televisie.
Reputatie 7
Voor de merkcodes eerst de STOP ▪ toets indrukken totdat het ledje knippert (dus niet de menu-knop). Dan je 3- of 4-cijferige code intoetsen. Ledje knippert weer 2 x. Functies uitproberen. Werkt 't dan ben je klaar. Anders zelfde procedure voor volgende code.
Er zijn 38 (!) codes voor Salora. Zoek wel de codes voor je juiste afst.bed. D3 of C3 (zie batterijvak).
Bedankt! Ik ga het zo snel mogelijk proberen als ik weer bij de televisie ben.
Reputatie 7
Badge +18
Is het nog gelukt om de afstandsbediening in te stellen?
Helaas niet, jammer dat het nu niet werkt. Dus doen we het voorlopig maar met 2 afstandsbedieningen... bedankt dat je erop terug kwam!

Reageer