Beantwoord

Afstandsbediening is kapot

  • 20 January 2020
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Me afstandsbediening van mijn interactieve tv is kapot 

Kan ik daar misschien nieuwe voor krijgen of waar haal ik een nieuwe 

Met vriendelijke groet John meijering

icon

Beste antwoord door RBxx 20 January 2020, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @John 1983 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John 1983, welkom! Is het gelukt een nieuwe afstandsbediening te bestellen met de hulp van Ruud? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Het lukt me niet

Reputatie 3
Badge +2

@John 1983 Mocht het nog niet gedaan zijn, vul dan a.u.b. de privé gegevens in je profiel aan, dan zal een forum moderator waarschijnlijk deze alsnog kunnen opsturen.

 

Je kan na mijn weten ook de servicedesk van KPN bellen hiervoor.

Reputatie 7
Badge +28

Het lukt me niet

Heb je wel jouw producten gekoppeld aan jouw KPN -ID? 

Log daarvoor in op Mijn KPN.

Ga dan bovenin naar Producten.

Vervolgens producten toevoegen. 

 

Daarna dan zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je weer in te loggen met je KPN ID. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John 1983, is het gelukt met de tips van @Zeonz en @Noordzee? Als ik nog iets voor je kan doen, vul je dan je forumprofiel aan?

Reputatie 7
Badge +28

@John 1983

Heb je inmiddels een nieuwe afstandsbediening besteld via de KPN website? 

Log daarvoor in op Mijn KPN.

Ga dan bovenin naar Producten.

Vervolgens producten toevoegen. 

Dan de bestelling doen via de link.