Beantwoord

Afstandsbediening iTV

  • 15 January 2019
  • 16 reacties
  • 407 keer bekeken

De aan/uit knop van een afstandsbediening reageert niet meer. Hoe kan ik een nieuwe ontvangen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 January 2019, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond HREE, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat enorm irritant dat de televisie niet meer aan en uit wil.. Zijn dat de enige knoppen die het op het moment niet doen? Zou je in ieder geval willen controleren of opnieuw koppelen dit probleem oplost? Mocht dat niet zo zijn, dan stuur ik alsnog, na een reactie, een nieuwe op!
Goedemorgen,

bedankt voor uw reactie.
het probleem zit hem niet in de verbinding tussen afstandsbediening en TV.
De aan en uit-knop van de afstandsbediening maakt slecht contact. Verder doen alle knoppen het goed.
ik begrijp dat u mij nu een nieuwe kan sturen? Dat zou fijn zijn. Bedankt alvast.

met Vr.gr.
Hans van der Ree
Reputatie 7
Badge +21
Ja hoor. geen enkel probleem! Hij is inmiddels aangevraagd en komt jouw kant op!
Goedenavond.

Nadat ik even via MijnKPN heb ingelogd zoekende naar de vraag mbt tot een nieuwe afstandbediening kwam ik op dit forum terecht.

Helaas na 9jaar is onze afstandbediening overleden of althans werken sommige knoppen helaas niet meer of niet goed.

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening willen bestellen als dat mogelijk is?

Kunt u doordat ik ben ingelogd alle benodigde info vinden die u nodig heeft?

Alvast bedankt, wacht ik op u reactie.

Mvg,

Hendrik Wassenaar
Hallo,

Na jaren trouwe dienst heeft de afstandsbediening voor interactieve tv het begeven.
Kunnen jullie mij een nieuwe toesturen?

Met vriendelijke groeten,

Froukje Wijma
Reputatie 7
Badge +21
@Hendrik Wassenaar, ik zie dat je inmiddels al antwoord hebt gekregen via onze verzameltopic!

@jan621, ik help je uiteraard graag aan een nieuwe! Hier heb ik wel gegevens voor nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

@jan621, ik help je uiteraard graag aan een nieuwe! Hier heb ik wel gegevens voor nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Hallo Susan,

Forumprofiel is bij deze aangevuld.

Met vriendelijke groeten,
Froukje Wijma
Hallo Susan,

Heb je nog meer gegevens nodig of is het zo voldoende?
En hoe wordt het nu verder geregeld?

Met vriendelijke groeten,
Froukje Wijma
Reputatie 7
Badge +21
Excuses voor mijn late reactie, ik had hem over het hoofd gezien 😞 Hij is nu aangevraagd!
Hallo,

Hier ook een probleem met de afstandsbediening door omgevallen koffie.
Heb al nieuwe batterijen geprobeerd maar helaas werkt hij niet meer naar behoren, erg irritant!
begrijp dat ik eenmalig een nieuwe kan aanvragen?

b.v.d. Annegees
Hallo, heb twee afstandbedieningen voor 2 ontvangers. Geen van beiden werken meer naar behoren. Hoe kan ik aan nieuwe komen??
Reputatie 7
Badge +21
@Annegees, ai daar houden afstandsbedieningen inderdaad niet zo van! Wil je jouw gegevens (postcode + huisnummer, klantnummer) toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan stuur ik snel een nieuwe op!

@hvandemaat, dat is wel erg lastig! Een nieuwe kan ik voor je aanvragen, maar ook bij jou heb ik meer gegevens nodig. Wil je dit aanvullen?
Hallo Susan, ik heb de gegevens waarom je vroeg aan mijn forum profiel toegevoegd.
Hoop dat het zo voldoende is?
We zien de afstandsbediening graag tegemoet.

Bij voorbaat dank Annegees
Bij mijn afstandsbediening blijven knopjes hangen. De 7 en de aan/Uit knop. Ik heb geprobeerd het te maken, maar het lukt me niet. Zou je mij een nieuwe kunt sturen?
Hallo Susan,

Ik heb tot op heden nog reactie en afstandsbediening ontvangen.
Hoelang moet ik nog wachten, het is nl. erg irritant om je televisie te bedienen met een bijna niet werkende afstandsbediening.

Bij voorbaat dank,
Annegees
Reputatie 7
Badge +21
@Annegees, dat snap ik! Je kan morgen of dinsdag de nieuwe afstandsbediening in huis verwachten ;)

@marbo, ook voor jou is inmiddels een nieuwe aangevraagd!