Beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • 2 April 2019
  • 6 reacties
  • 12364 keer bekeken

Reputatie 1
mijn afstandsbediening van de interactieve tv is kapot de aan en uit knoppen werken niet meer. Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door RBxx 2 April 2019, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Caccie er is een centraal (sticky) topic Afstandsbediening kapot met aanwijzingen wat je kan doen/proberen. Kijk daar eens verder.

Daarin staat:

Reageert de afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe.
 

Werkt bovenstaande niet?

Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.



Succes!

 

Admin: Voor meer informatie over een kapotte afstandsbediening kan je terecht in dit topic.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Caccie, ik zie dat je inmiddels gereageerd hebt in het verzameltopic dat @RBxx hierboven heeft gegeven. Daar zal je verder geholpen worden aan een nieuwe afstandsbediening 😉
Reputatie 1
Super bedankt👍
2 maanden geleden stopte een van van mijn afstandbediening met goed werken. Ik kan de kpn box (4k) niet meer aan en uit zetten heb ik mijn andere kpn box (ook 4k) aangesloten. Dit werkte 2 maanden en nu is deze afstand bediening helemaal kapot gegaan en niets werkt meer (lampjes etc. werken niet meer op afstandbediening) zou ik 2 nieuwe afstandbedieningen kunnen ontvangen?

Vvriendelijke groet,
Koos Dorst
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Koozzz , Reageer in het hierboven genoemde centrale sticky topic. dat is daarvoor bedoeld.
Reputatie 7
Badge +21
@Koozzz, lastig! Zou je in dit topic willen reageren? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder!