Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Afstandsbediening kapot, vervangen?

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, deze doet helemaal niks meer, en is na al die jaren ook aan vervanging toe. Kan ik er een opgestuurd krijgen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 augustus 2018, 09:30

Goedemorgen FCT, bedankt voor je bericht!

Ik help je uiteraard graag verder! Echter kan ik niet 2 afstandsbedieningen tegelijkertijd versturen. Ondertussen heb ik al één afstandsbediening opgestuurd, wanneer je die ontvangen hebt (binnen 2 werkdagen) kan je terugkomen op het Forum en de 2e aanvragen!

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedenavond, welkom op het KPN Forum!

Ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening nu je huidige het helemaal niet meer doet! Echter heb ik hier wel wat gegevens voor nodig, zou je jouw klantnummer, postcode + huisnummer en achternaam willen invoeren in jouw Forum profiel? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! Dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen 😉
Reputatie 1
geldt ook voor mijn 2 afstandsbedieningen (model B1 2008) allebei slechte tot geen werkende knoppen.
Ik moet de volume knop met de hand bedienen via de tv. De ander AB doet de P+ het niet meer.
Ik zou ook graag nieuwe willen hebben ?
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen FCT, bedankt voor je bericht!

Ik help je uiteraard graag verder! Echter kan ik niet 2 afstandsbedieningen tegelijkertijd versturen. Ondertussen heb ik al één afstandsbediening opgestuurd, wanneer je die ontvangen hebt (binnen 2 werkdagen) kan je terugkomen op het Forum en de 2e aanvragen!
Reputatie 1
Hartstikke fijn Susan ! zal ik doen bedankt alvast voor je snelle reactie en oplossing. TOP !

grt FCT
Reputatie 1
supersnelle levering zeg! eindelijk een fatsoenlijke AB.
graag zou ik de 2e ook willen aanvragen.
Reputatie 7
Badge +16
Dank voor de terugkoppeling 🙂 Ik heb ook de 2e afstandsbediening aangevraagd, ook deze zal je snel kunnen verwachten (misschien iets minder snel vanwege het weekend, maar toch!). Veel kijkplezier ermee!

Reageer