Beantwoord

Afstandsbediening klepje kapot

  • 7 June 2019
  • 5 reacties
  • 425 keer bekeken

Hey @Susan_ , ben ik een beetje laat? misschien wel maar wij hebben thuis echt een nieuwe afstandsbediening nodig. het klepje is kapot en kwijt dus de batterijen vallen er steeds uit. heb de meeste gegevens ingevuld zoals postcode en huisnummer. gegevens die ik vergeten ben niet maar ik denk dat je het hiermee wel kunt doen want ehh. zou je ons ook een nieuwe afstandsbediening op kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Vriendelijke Groet: Jacob en zijn famillie

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 10:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond Jacob 1510 als u gratis belt 0800 0402 24/7dag gaat het sneller voor u afstand bediening 😉👍
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jacob1510, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je bent nooit te laat om een topic te starten 🙂 Alleen is de reactie dan wel de volgende dag (in het weekend soms na 2 dagen). Maar, hier ben ik!

Ik begrijp dat het klepje van de afstandsbediening kapot is, en hierdoor de batterijen er steeds uitvallen. Dat is natuurlijk niet fijn! Kan je aangeven of het enkel en alleen het klepje is? Die kan ik namelijk ook apart opsturen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Jacob1510, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Jacob1510, ik heb een privébericht van je ontvangen waarin je aangeeft dat ook een ander klepje niet gaat helpen. Daarom heb ik alsnog een voor je aangevraagd. Je kan hem uiterlijk dinsdag in de brievenbus verwachten 😉
Bedankt @Susan_ . Wij hebben de afstandsbediening ontvangen. Hartelijk bedankt

Reageer