Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan Brandt tv lukt niet

  • 16 December 2019
  • 3 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik heb een Brandt tv model B5508UHD LED.

Ik krijg het niet voor elkaar de kpn afstandsbediening te koppelen. Ik heb alle mogelijke codes volgens de kpn site https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Meerdere keren geprobeerd. Ik heb de afstandsbediening zoals aangegeven op het 3e plaatje van boven. Ik heb ook de snelcode 20 reeds geprobeerd. Wie kan mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door MarcoB1969 16 December 2019, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Nog nooit van dit merk gehoord….

En toch heeft KPN er voor de allernieuwste afst.bed. (daar staat geen kpn logo op) er een rijtje codes voor:
109
145
147
158
161
164
165
171
196
217
219
221

Ook voor de oudere C3 en D3 afst.bed. zijn er codes voor. (niet bovenvermelde)

De manier om de codes in te stellen zijn voor de C3/D3 en de geheel witte heel verschillend. Let daar op.

Beste Peter,

Net voordat jij reageerde heb ik het zelf voor elkaar gekregen door wederom snelcode 20 te gebruiken. Er wordt op de kpn site aangegeven dat je aan/uitknop links boven 5 tot 40 seconden moet indrukken. Dit is onjuist, ik moest deze knop ruim 5 minuten! ingedrukt houden. Toch nog bedankt voor jouw reactie.

Mvg,

Marco

 

 

Reputatie 7

@MarcoB1969, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Peter staat voor je klaar. Maar zo te lezen, heb je al een oplossing gevonden. Bedankt voor de terugkoppeling :)

Reageer