Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan ok televisie

• 19 december 2019
  • 6 reacties
  • 494 keer bekeken

Ik heb een tv van het merk OK. gekocht en zoek een manier de afstandsbediening van KPN hiervoor te gebruiken. Het type tv is: ODL 32642H-DB

De tv-lijst (OK zonder punt erachter) voor koppelen van de afstandsbediening (net nieuw bij KPN aangeschaft) geeft de volgende codes hierbij op: 001, 366 en 402. Geen van drieën werkt.

Mijn oude  afstandbediening, een C3, kan ik ook niet verbinden met deze tv.

wie kan mij helpen?

Janaz

icon

Beste antwoord door PeterG 19 december 2019, 16:53

OK. is een heel lastig merk. Doordat ze inkopen bij verschillende fabrikanten hebben ze geen vaste code.

Met de C3 kun je het beste de snelcode gebruiken. Ik geloof 20. Hoe verder kan ik nu niet nazien. Dat staat alleen op de papieren gebruiksaanwijzing en die ligt momenteel 133 km verderop….

Even uit m'n hoofd: druk 'menu’ in totdat de led brandt. Zorg dat je tv aan staat. Typ snelcode 20 in. Houdt de standby knop voor 'tv’ ingedrukt totdat je tv uitgaat.

Het ingedrukt houden van de "tv” knop kan daarbij wel tot 5 minuten duren, maar dan heb je ook wat.

RCA, Salora, OK. … allemaal héél goedkoop, maar lastig, vaak onmogelijk in te stellen op de kpn-ab’s. Goedkoop is...

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Janaz . Welkom op het forum.

Wat jammer dat het niet wil lukken. Ik ga er van uit dat je de stappen voor het instellen van de afstandsbediening nauwkeurig hebt gevolgd? Heb je ook de hoofdcodes van de andere merken geprobeerd? Soms wil dat nog wel eens de oplossing zijn. 

Reputatie 7

OK. is een heel lastig merk. Doordat ze inkopen bij verschillende fabrikanten hebben ze geen vaste code.

Met de C3 kun je het beste de snelcode gebruiken. Ik geloof 20. Hoe verder kan ik nu niet nazien. Dat staat alleen op de papieren gebruiksaanwijzing en die ligt momenteel 133 km verderop….

Even uit m'n hoofd: druk 'menu’ in totdat de led brandt. Zorg dat je tv aan staat. Typ snelcode 20 in. Houdt de standby knop voor 'tv’ ingedrukt totdat je tv uitgaat.

Het ingedrukt houden van de "tv” knop kan daarbij wel tot 5 minuten duren, maar dan heb je ook wat.

RCA, Salora, OK. … allemaal héél goedkoop, maar lastig, vaak onmogelijk in te stellen op de kpn-ab’s. Goedkoop is...

Hallo Erwin en Peter,

bedankt voor jullie reacties. Ik heb de instructies in de handleidingen allemaal zorgvuldig gevolgd. Ook de route via nr 20.

Ik ga nog wel de route van de andere hoofdcodes uitproberen.

ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt to nu toe.

Janaz

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Beste Erwin,

ik heb ongeveer 25 codes geprobeerd op beide afstandbedieningen en geef het maar op.

ik stuur de nieuw aangeschafte afstandbediening na de Kerst retour naar KPN.

Bedankt voor de hulp, ook Peter natuurlijk, en prettige Kerstdagen en een voorspoedig Nieuwjaar,

Janaz Hogema

Reputatie 7
Badge +19

Jammer, Janaz! Ik hoop dat je een leuke kerst gehad hebt en alvast een gelukkig nieuwjaar.

Voor andere vragen weet je ons te vinden!

Reageer