Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan Telefunken tv lukt niet

• 10 november 2017
  • 10 reacties
  • 1125 keer bekeken

Ik wil de witte Kpn afstandsbediening koppelen met de Telefunken tv.

Ik heb alle nrs die ik heb kunnen vinden geprobeerd en tot nu toe is het niet gelukt.
Heeft iemand een idee welke code ik moet gebruiken
Alvast hartelijk dank

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 november 2017, 10:43

Hallo Annja2202 en welkom op het Forum. Wat apart dat het niet werkt. Je hebt alles op deze pagina al uitgeprobeerd? Wat er staan behoorlijk wat codes tussen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Annja2202 en welkom op het Forum. Wat apart dat het niet werkt. Je hebt alles op deze pagina al uitgeprobeerd? Wat er staan behoorlijk wat codes tussen.
Ik heb alle codes geprobeerd maar nog lukte het niet
Reputatie 7
Badge +19
Dat is wel heel vreemd, Annja2202. Welk type tv heb je dan precies?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je ontvangen, Annja2202, dus ik ga er vanuit dat het je inmiddels toch gelukt is. Als je nog vragen voor me hebt, dan hoor ik het graag.
De Telefunken LED2250FHDVD werkt ook niet een van de 6 codes
Ook alle andere opties werken niet. Zijn er nog meer mogelijkheden?

Groeten Ruud
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Ruud, welkom op het Forum!
Wat raar dat geen enkele code werkt! Er zijn er meer dan 6, dus je kan nog even verder proberen! Mocht het niet werken, kan je nog de algemene snelcode 20 proberen. Gebruik hiervoor de volgende instructies:
- Druk 5 seconden op de menu toets totdat het rode lampje op de afstandsbediening 2 keer knippert.
- Voer de bovenstaande snelcode van je tv-merk in. Het rode lampje op de afstandsbediening brandt daarna de hele tijd.
- Druk meteen op de knop 'tv' (linksboven) op je afstandsbediening en houd deze ingedrukt.
- Richt de afstandsbediening op je televisie. Gaat de televisie uit? Laat de de knop 'tv' los. Het instellen is gelukt.
Wil je laten weten of dit gelukt is?
Bedankt voor de reactie Susan. Die andere codes heb ik ook allemaal geprobeerd (die bedoelde ik met andere opties) zijn er dan nog meer mogelijkheden buiten de zes codes en de extra 20 codes?

Groeten Ruud
Reputatie 7
Badge +20
Helaas zijn dat alle codes die we voor dit merk hebben. Knippert het led-lampje rechtsboven wel als je de code invoert? En wil je misschien nogmaals snelcode 20 proberen?
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen Ruud Brinkman 78. We hebben geen reactie meer van jou ontvangen. Heb je nog geprobeerd wat Susan_ voorstelde?
na veel zoeken ben ik gewoon de lijst van kpn afgegaan en bij 13 LG werkt mijn telefunker nu wel goed op de afstand bediening van KPN.

Reageer